Jesteśmy konsultantami HR - partnerami międzynarodowych korporacji w Polsce i czołowych polskich przedsiębiorstw. Jako firma rekrutacyjna działamy od 1991 roku. W tym czasie zrealizowaliśmy ponad 10000 projektów z obszaru HR, co uczyniło nas jedną z najbardziej doświadczonych agencji rekrutacyjnych. Nasz sukces oparty jest na praktycznej wiedzy biznesowej i budowanych przez lata relacjach w środowisku HR owocujących skutecznością rekomendowanych rozwiązań. Zachęcamy do obejrzenia filmu TESTed for 25 years.
Obowiązki: Udział w realizacji procesów HR (między innymi administracja kadrowa, rozliczanie podróży służbowych, technologia/systemy informacji HR, wynagrodzenia) Wdrożenie, rozwój i utrzymywanie wysokiej jakości realizacji usług HR w centrum w Krakowie; Utrzymywanie stałego kontaktu z...
Obowiązki: Odpowiedzialność za kompleksową realizację zadań w obrębie księgowości finansowej z wykorzystaniem systemu SAP - procesy zobowiązań, należności lub księgi głównej; Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi (biura zagraniczne) w języku obcym;...
Obowiązki: Udział w realizacji procesów HR (między innymi administracja kadrowa, rozliczanie podróży służbowych, technologia/systemy informacji HR, wynagrodzenia) Wdrożenie, rozwój i utrzymywanie wysokiej jakości realizacji usług HR w centrum w Krakowie; Utrzymywanie stałego kontaktu z...
Pflichten: Verantwortung für die Bearbeitung von Zeugnissen und Arbeitsbestätigungen in deutscher und englischer Sprache; Betreuung von Travelpartnern; Präzise Erfassung und Nachverfolgung von Anfragen (auch telefonisch)
Responsibilities: Promoting quality achievement and performance improvement across the organisation; Maintaining a constant awareness of the business context and company profitability; Assessing product specifications and customer requirements Ensuring compliance with national and international...
Responsibilities: Create reports of company's financial performance and prepare regular and ad hoc reports, financial statements and analyses; Support financial budgeting and forecasting processes; Assist the controlling organization in understanding and interpreting financial data, support business...
Responsibilities: Establish Key Performance Indicators, monitor ongoing performance and improve performance against set goals to drive continuous improvement; Manage and direct projects making detailed plans to accomplish goals and directing the integration of technical activities; Plan and direct...
Responsibilities: Maintaining the incoming post; Administering the physical document archive; Overall admin support (reception etc.) Liaising with all office staff, internal and external guests as well as other office managers across the region;
Responsibilities: Leading team of 3/4 Developers in Cracow (40% of time) and developing (60% of time) Working in 2 projects related to: WinCan ProTouch is a touch screen based pipe inspection - software written in QT 5. It is currently being developed and in a pre-alpha stage. WinCan ProTouch is...
Responsibilities:Working in 2 projects related to: WinCan ProTouch is a touch screen based pipe inspection - software written in QT 5. It is currently being developed and in a pre-alpha stage. WinCan ProTouch is mainly used on Linux embedded devices but also on iOS, Windows and Android. The main...
Responsibilities:The WebApp 1st Level Customer Service Junior Agent is responsible for users support with technical queries regarding 32 commonly used in company applications and systems (basic troubleshooting) as well as technical and functional support regarding procurement applications buy:it...
Obowiązki: Bieżąca obsługa maszyn, naprawa, konserwacja, utrzymanie i diagnostyka Obsługa maszyn inwertujących i pakujących, drukujących Przygotowywanie raportów z wykonanych zadań Przygotowywanie ustawień (layouting) maszyn Odpowiedzialność za zakup części zamiennych do maszyn...
Responsibilities: Organizing team work with assigned resources, leading the team (leadership and coaching) and securing resource planning within the team; Coordinating the communication between concerned parties of the process (customer, administration, competence teams, overseas departments, etc.)...