montaż instalacji gazów technicznych, wykonywanie zadań określonych przez inżynierów projektu, sporządzanie kompletnych protokołów awaryjnych oraz analizowanie przyczyn powstawania awarii, zgłaszanie nieprawidłowości w funkcjonowaniu urządzeń będących własnością zakładu, stały...
naprawy, konserwacja oraz działania prewencyjne urządzeń i sprzętu na terenie fabryki, nadzór nad powierzonym parkiem maszynowym i magazynem technicznym, nadzór nad firmami zewnętrznymi wykonującymi serwis na terenie zakładu, optymalizacja procesu utrzymania ciągłości ruchu wraz z...
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania kontraktu, pozyskiwanie nowych klientów, analiza potrzeb klienta, koordynacja prac konsultantów w projektach handlowych, negocjowanie z klientami i dostawcami, przygotowywanie ofert, umów, dokumentacji sprzedażowej oraz przetargowej, realizowanie...
montaż struktur i podzespołów lotniczych z gotowych elementów, łączenie elementów, wiercenie, rozwiercanie, nitowanie, nadcinanie, docinanie, praca zmianowa w systemie czterobrygadowym.
wykonywanie precyzyjnych elementów maszynowych na elektrodrążarkach drutowych i/lub wgłębnych, realizowanie terminów napraw i przeglądów narzędzi, dbanie o najwyższą jakość pracy.
modernizacja i optymalizacja istniejących systemów sterowania, usuwanie awarii i zakłóceń sterowania, rejestracja wydarzeń na maszynach, udział w pracach remontowych i modernizacyjnych z zakresu utrzymana ruchu.
wykonywanie napraw i przeglądów elementów automatyki, sterowania i aparatów elektrycznych, jakość wykonywanych napraw i ich terminowość, kontrola jakości produktu (prowadzenie statystyki), współpraca z produkcją, a w szczególności z operatorami i liderami obszarów w celu ciągłej poprawy serwisu.
wsparcie konsultantów przy prowadzeniu projektów rekrutacyjnych, pomoc w budowie bazy kandydatów, czynności administracyjne związane z dokumentacją kadrową.
wsparcie, obsługa i doradztwo dla klienta zewnętrznego, odpowiedzialność za przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od klientów, dbanie o prawidłowy przepływ informacji i dokumentacji.
obsługa zgłoszeń klientów, odpowiadanie na reklamacje, telefoniczny kontakt z klientem, monitorowanie Facebooka, testowanie nowych urządzeń i aplikacji, stała współpraca z innymi działami firmy, nie jest to praca w Call Center.