utrzymywanie i doskonalenie systemu zarządzania jakością zgodnego z ISO 9001, definiowanie standardów jakościowych dla nowych produktów i procesów, zarządzanie reklamacjami od klienta oraz nadzorowanie działań korygujących i zapobiegawczych, zarządzanie audytami wewnętrznymi w...
pierwszy kontakt z gośćmi oraz klientami firmy, obsługa linii telefonicznej oraz urządzeń biurowych, przyjmowanie korespondencji, kontakt z firmami zewnętrznymi, zapewnienie sprawnego przepływu informacji.
telefoniczna i e-mailowa obsługa klienta - połączenia przychodzące, odpowiadanie na zapytania elektroniczne, monitorowanie statusu zagadnień zgłaszanych przez klientów.
stawianie pojazdów do klientów wypożyczalni, wypełnianie dokumentów z klientem, pobranie płatności, odbiór pojazdów od klientów wypożyczalni, wypełnianie protokołu odbioru, transport/odbiór pojazdów do serwisów, transport pojazdów do innych oddziałów na terenie Polski, transport...
praca fizyczna na produkcji w systemie 3-zmianowym, zapewnienie ciągłości produkcji, pakowanie, etykietowanie produktów, bieżąca kontrola jakości produktów, wypełnianie raportów, stosowanie środków ochrony osobistej oraz dbanie o stanowisko pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami,...
prawidłowa obsługa księgowa, rozliczenia podatkowe, rozliczanie operacji sprzedaży produktów, rejestrowanie zdarzeń księgowych, prowadzenie rejestru środków trwałych.
pomoc w rekrutacji pracowników (głównie branża budowlana, przemysłowa oraz metalowa), telefoniczne udzielanie informacji kandydatom, budowanie bazy kandydatów oraz aktywne pozyskiwanie kandydatów, prace administracyjno-biurowe.
nadzorowanie badań chemicznych i mikrobiologicznych produktu, weryfikacja planu próbkowania do badań międzyoperacyjnych i produktu gotowego, wdrażanie i nadzór nad wskaźnikami oceny warunków wytwarzania, kontrola warunków wytwarzania - kwalifikacja i nadzór nad strefami o kontrolowanej...
pozyskiwanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami, koordynacja sprzedaży, realizowanie celów sprzedażowych, współpraca z działem zakupów firmy, sporządzanie raportów.
tworzenie rekrutacyjnej bazy danych kandydatów, rekrutacja i selekcja kandydatów, organizacja spotkań rekrutacyjnych w terenie, utrzymywanie relacji z klientami, prace biurowe.