Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów.
Wystarczy żebyś: lubił rozmawiać z ludźmi; podchodził do obsługi do klientów tak, jak sam chcesz być obsługiwany; chciał uczyć się nowych rzeczy; był skuteczny w realizacji założonych celów; sprawnie pisał na klawiaturze; W zamian oferujemy Ci: przyjazną atmosferę; szkolenie...
Wystarczy żebyś: lubił rozmawiać z ludźmi; podchodził do obsługi do klientów tak, jak sam chcesz być obsługiwany; chciał uczyć się nowych rzeczy; był skuteczny w realizacji założonych celów; sprawnie pisał na klawiaturze; W zamian oferujemy Ci: przyjazną atmosferę; szkolenie...
Wystarczy żebyś: lubił rozmawiać z ludźmi; podchodził do obsługi do klientów tak, jak sam chcesz być obsługiwany; chciał uczyć się nowych rzeczy; był skuteczny w realizacji założonych celów; sprawnie pisał na klawiaturze; W zamian oferujemy Ci: przyjazną atmosferę; szkolenie...
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa rozmów przychodzących od klientów, w tym m.in.: udzielania informacji na temat oferowanych usług i promocji, przyjmowania reklamacji, wprowadzanie zleceń, aktywacja usług; budowanie i utrzymywanie pozytywnych...
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa klientów biznesowych, w tym m.in.: rozpatrywanie reklamacji i skarg przesyłanych mailowo; obsługa korespondencji z klientami;
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa wyłącznie rozmów przychodzących od klientów, w tym m.in.: pomoc klientom w czytaniu faktur, wyjaśnianie rachunków, ustalanie płatności pomoc klientom w obsłudze urządzeń mobilnych (telefony, smartfony,...
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa wyłącznie rozmów przychodzących od klientów, w tym m.in.: pomoc klientom w czytaniu faktur, wyjaśnianie rachunków, ustalanie płatności pomoc klientom w obsłudze urządzeń mobilnych (telefony, smartfony,...
Zakres obowiązków: Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów firmy, Telefoniczne udzielanie informacji, Rozwiązywanie problemów związanych z niedziałającym internetem i/lub telewizją.
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa rozmów przychodzących od klientów, w tym m.in.: udzielanie informacji odnośnie faktur, wyjaśnianie rachunków, ustalanie płatności pomoc klientom w obsłudze urządzeń mobilnych (telefony, smartfony, Internet...
Zadania: telefoniczna obsługa klienta, dosprzedaż produktów i usług obecnym klientom, pozyskiwanie klientów dla firmy, budowanie pozytywnych relacji z klientami.
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należała obsługa klientów biznesowych, w tym m.in.: kompleksowa obsługa połączeń w ruchu przychodzącym, obsługa klienta biznesowego w zakresie telefonii mobilnej i stacjonarnej, wprowadzanie zleceń, aktywacja usług, budowanie...