Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów.
Jeśli: lubisz rozmawiać przez telefon, zależy Ci na zdobyciu profesjonalnego doświadczenia w obsłudze klienta, potrafisz nawiązywać i utrzymywać pozytywne relacje z klientami, angażujesz się w wykonywane zadania i wytrwale dążysz do wyznaczonych celów, lubisz nowe wyzwania i pracę w...
Jeśli: lubisz rozmawiać przez telefon, zależy Ci na zdobyciu profesjonalnego doświadczenia w obsłudze klienta, potrafisz nawiązywać i utrzymywać pozytywne relacje z klientami, angażujesz się w wykonywane zadania i wytrwale dążysz do wyznaczonych celów, lubisz nowe wyzwania i pracę w...
bieżące utrzymanie elektronicznych kanałów informacyjnych wspierających obsługę klienta, tworzenie i redagowanie treści z przeznaczeniem do serwisów internetowych i intranetowych oraz biuletynów wewnętrznych, pozyskanie, weryfikacja i analiza wymagań klientów zewnętrznych i...
wykonywanie czynności eksploatacyjnych związanych z generowaniem przez system billingowy faktur, nadzorowanie poprawności działania wykonywanych procedur i udział w usuwaniu błędów.
obsługa połączeń przychodzących klientów biznesowych, bieżąca pomoc klientom w zakresie reklamacji, faktur, usług firmy, udzielanie informacji o ofercie firmy.
informowanie klientów sieci o usługach operatora, pomoc techniczna w zakresie użytkowania usług oraz aparatów telefonicznych, wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja, wstępne rozpatrywanie reklamacji, oferowanie dodatkowych usług dostępnych dla klienta, aktywacja bądź deaktywacja...
organizacja pracy kancelarii – prowadzenia kalendarza spotkań, łączenie rozmów telefonicznych, umawianie i przyjmowanie gości, obsługa sekretariatu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, redagowanie i przepisywanie dokumentów prawnych.
organizacja pracy kancelarii – prowadzenia kalendarza spotkań, łączenie rozmów telefonicznych, umawianie i przyjmowanie gości, obsługa sekretariatu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, redagowanie i przepisywanie dokumentów prawnych.
Osoby zatrudnione na ww. stanowisku będą odpowiedzialne za obsługę połączeń przychodzących od klientów biznesowych, m.in.: pomoc klientom w czytaniu faktur, wyjaśnianie rachunków, ustalanie płatności; informowanie klientów o usługach operatora; wprowadzanie do systemu danych i ich...
informowanie klientów sieci o usługach operatora, pomoc techniczna w zakresie użytkowania usług oraz aparatów telefonicznych, wprowadzanie do systemu danych i ich aktualizacja, wstępne rozpatrywanie reklamacji, oferowanie dodatkowych usług dostępnych dla klienta, aktywacja bądź deaktywacja...