Unizeto Technologies SA jest wieloprofilową firmą z sektora IT. Podstawowy obszar naszego działania to projektowanie i integracja systemów, tworzenie rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo systemów i komunikacji elektronicznej oraz zaawansowane technologicznie usługi IT. Jesteśmy czołową firmą na rynku usług certyfikacyjnych związanych z podpisem elektronicznym, a także największym Domem Oprogramowania PKI (ang. Public Key Infrastructure) w Polsce. W związku z dynamicznym rozwojem zatrudnimy :
sprzedaż szkoleń na podległym terenie (region - sektor B2B i administracja) w oparciu o ustalone cele sprzedażowe; budowanie długotrwałych relacji biznesowych; pozyskiwanie kontraktów, w tym przetargi (kompletacja oferty w oparciu o przepisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,...
wykształcenie wyższe; doświadczenie w sprzedaży B2B; mile widziana znajomość branży IT; umiejętności negocjacyjne oraz swobodna komunikacja; bardzo dobre umiejętności analityczne; bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office; dobra organizacja pracy, samodzielność i nastawienie na...
opracowywanie wizji systemów; współudział w opracowywaniu ekonomicznych aspektów projektów software’owych; specyfikowanie wymagań dla tworzonych systemów; analiza i projektowanie systemów; współudział we wdrażaniu i utrzymywaniu procesu wytwarzania oprogramowania; współudział w...
zarządzanie Zespołem Programów Partnerskich oraz rozwój ich kompetencji i efektywności; rozbudowa siatki partnerów i klientów strategicznych dla produktów masowych związanych z bezpieczeństwem IT w Polsce i zagranicą; tworzenie i zarządzanie realizacją strategii sprzedażowej oraz...
budowanie i wdrażanie strategii rozwoju oferty produktowej; realizacja planów sprzedażowych, zarządzanie marżowością oferty; współtworzenie strategii marketingowej produktów, koordynowanie jej realizacji i kontrola efektów; inicjowanie, planowanie i wdrażanie działań zwiększających...
wykształcenie wyższe; doświadczenie w sprzedaży B2B; mile widziana znajomość branży IT; umiejętności negocjacyjne oraz swobodna komunikacja; bardzo dobre umiejętności analityczne; bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office; dobra organizacja pracy, samodzielność i nastawienie na...
aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długotrwałych relacji biznesowych; bezpośrednia opieka nad kluczowymi klientami i zapytaniami ofertowymi; rozpoznanie potrzeb Klientów i doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań; prowadzenie całego procesu sprzedaży: przygotowanie ofert...
sprzedaż szkoleń na podległym terenie (region - sektor B2B i administracja) w oparciu o ustalone cele sprzedażowe; budowanie długotrwałych relacji biznesowych; pozyskiwanie kontraktów, w tym przetargi (kompletacja oferty w oparciu o przepisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,...
sprzedaż szkoleń na podległym terenie (region - sektor B2B i administracja) w oparciu o ustalone cele sprzedażowe; budowanie długotrwałych relacji biznesowych; pozyskiwanie kontraktów, w tym przetargi (kompletacja oferty w oparciu o przepisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,...
budowanie i wdrażanie strategii rozwoju oferty produktowej; realizacja planów sprzedażowych, zarządzanie marżowością oferty; współtworzenie strategii marketingowej produktów, koordynowanie jej realizacji i kontrola efektów; inicjowanie, planowanie i wdrażanie działań zwiększających...
aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długotrwałych relacji biznesowych; bezpośrednia opieka nad kluczowymi klientami i zapytaniami ofertowymi; rozpoznanie potrzeb Klientów i doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań; prowadzenie całego procesu sprzedaży: przygotowanie ofert...
opracowywanie wizji systemów; współudział w opracowywaniu ekonomicznych aspektów projektów software’owych, specyfikowanie wymagań dla tworzonych systemów; analiza i projektowanie systemów; współudział we wdrażaniu i utrzymywaniu procesu wytwarzania oprogramowania; współudział w...
zbudowanie strategii relacji marki Unizeto z otoczeniem biznesowym; konsekwentne koordynowanie prac związanych z wdrożeniem ww. strategii; ścisła współpraca z menadżerami marki w zakresie budowania relacji poszczególnych obszarów; biznesowych i marek zależnych firmy; współpraca z...