Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.
Zakres obowiązków: wprowadzanie do systemu danych dotyczących artykułów promocyjnych; kontakt z dostawcami w celu potwierdzania akcji promocyjnych; tworzenie raportów dotyczących wyników akcji marketingowych i promocyjnych; inne prace administracyjne związane z funkcjonowaniem działu.
Zakres obowiązków: kontrolowanie procesów magazynowych oraz poprawności przyjmowania towarów; koordynowanie procesów B2B dotyczących magazynu (awizacja, kontakt z klientami, itp.); kontrolowanie przygotowanych nośników pod kątem jakości ułożenia towaru; kompletowanie i archiwizowanie...
Zakres obowiązków: współtworzenie planów marketingowych dotyczących rozwoju sprzedaży w Supermarketach Carrefour; bieżąca współpraca ze sklepami; współpraca z innymi działami firmy; prace administracyjne związane z funkcjonowaniem działu.
Zakres obowiązków: kontrolowanie wszystkich elementów marży; kontrola nad przestrzeganiem procedur w sklepach; nadzorowanie zapasów w sklepach; analizowanie zakupów i strat; kontrolowanie i rozliczanie inwentaryzacji; bieżący kontakt ze sklepami; przygotowywanie prawidłowych danych do...
Zakres obowiązków: wsparcie Menedżerów ds. Planowania Dystrybucji w przygotowywaniu planów transportowych; przygotowywanie danych służących do planowania oraz śledzenia realizacji planów transportowych; kontrolowanie realizacji dostaw (m.in. kosztów, terminowości dostaw, itp.);...
Zakres obowiązków: zarządzanie podległą kategorią produktów; przeprowadzenie analiz dotyczących istniejącego asortymentu; rozszerzanie istniejącego asortymentu o nowe produkty; prowadzenie akcji promocyjnych; realizowanie zadań z zakresu marketingu ofertowego.
Zakres obowiązków: parametryzacja systemowa artykułów; estymacje ilości dotyczących zamówień promocyjnych; zamawianie produktów do magazynów centralnych; sprawowanie kontroli nad parametrami automatycznych zamówień w sklepach; współpraca z dostawcami m.in. w celu wyjaśniania...
Zakres obowiązków: analizowanie asortymentu produktów dużej konsumpcji w branży FMCG; tworzenie analiz dotyczących sprzedaży (m.in. przygotowywanie raportów i zestawień handlowych); wizyty w sklepach Carrefour oraz w sklepach konkurencji; badanie trendów rynkowych i zachowań...
doświadczenie w pracy w handlu lub/i obsłudze klienta w handlu sieciowym; doświadczenie w pracy przy obsłudze kasy fiskalnej; wiedza z zakresu operacji kasowych; doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników; umiejętności bardzo dobrej organizacji pracy; wykształcenie min. średnie;...
Zapewniamy: wyremontowany i w pełni wyposażony lokal; sprawdzony koncept handlowy oraz silną i rozpoznawalną markę; współpracę ze stabilnym partnerem biznesowym; kompleksowy pakiet szkoleń; dobrze dobrany asortyment; profesjonalną logistykę; opiekę i wsparcie profesjonalistów przez...