Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.
Zakres obowiązków: zarządzanie umowami najmu; poszukiwanie najemców; negocjowanie umów; utrzymywanie relacji z najemcami (w tym korespondencja z najemcami); nadzór nad należnościami finansowymi galerii handlowych (w tym windykacja należności); koordynowanie bieżących spraw...
Zakres obowiązków: zarządzanie umowami najmu; poszukiwanie najemców; negocjowanie umów; utrzymywanie relacji z najemcami (w tym korespondencja z najemcami); nadzór nad należnościami finansowymi galerii handlowych (w tym windykacja należności); koordynowanie bieżących spraw...
Zakres obowiązków: przeprowadzanie audytów; komunikacja pomiędzy sklepem a centralą; prowadzenie szkoleń dla pracowników w sklepach; proponowanie nowych rozwiązań i udział w ich wdrażaniu; zarządzanie dokumentacją.
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa zgłoszeń dot. problemów ze strony sklepów; nanoszenie korekt oraz zmian w listach asortymentowych; wprowadzanie asortymentu do systemu; nanoszenie korekt dotyczących rezerwacji; wprowadzanie opisów etykiet produktów; analizowanie danych dotyczących...
Zakres obowiązków: przygotowywanie zamówień promocyjnych (generowanie zamówień, kontrolowanie realizacji dostaw, tworzenie raportów, przygotowywanie asortymentu do zamówień, wyjaśnianie braków w dostawach, itp.); parametryzacja artykułów w systemie; bieżąca współpraca z dostawcami,...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna w powierzonym regionie za: budowanie profesjonalnych relacji z partnerami z rynku detalicznego oraz rynku nieruchomości; pozyskiwanie partnerów do współpracy franczyzowej; pozyskiwanie lokali pod nowe sklepy Carrefour Express i Globi; negocjowanie...
Zakres obowiązków: tworzenie i przygotowywanie nowych konceptów w sklepach franczyzowych oraz ajencyjnych sklepach Carrefour; opracowywanie i wdrażanie rozwiązań dotyczących rozwoju sprzedaży sklepów franczyzowych; prowadzenie projektów dotyczących rozwoju sprzedaży.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; skanowanie, kopiowanie oraz archiwizowanie dokumentów; przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i korespondencji; kompletowanie dokumentów; inne prace administracyjne związane z funkcjonowaniem działu.
Zakres obowiązków: dbanie o utrzymanie dobrego stanu technicznego obiektu, narzędzi, sprzętu; szybka reakcja na awarie i usterki; dokonywanie napraw, które można zrobić we własnym zakresie; kontakt z serwisami i nadzór nad ich pracą; kontrola poprawności wykonywanych zleceń i ich...
Zakres obowiązków zapewnianie zabezpieczenia systemów informatycznych; współtworzenie polityki bezpieczeństwa systemów informatycznych; zapewnianie bezpieczeństwa aplikacji; zapewnianie bezpieczeństwa systemów autoryzacji kart płatniczych; kontrolowanie implementacji ochrony...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna w powierzonym regionie za: budowanie profesjonalnych relacji z partnerami z rynku detalicznego oraz rynku nieruchomości; pozyskiwanie partnerów do współpracy franczyzowej; pozyskiwanie lokali pod nowe sklepy Carrefour Express i Globi; negocjowanie...
Zakres obowiązków: analizowanie danych dotyczących m.in. sprzedaży, braków, itp.; tworzenie raportów; zarządzania parametrami do zamówień; przygotowywanie zamówień; utrzymywanie kontaktu ze sklepami; współpracowanie z Działem Handlowym.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: pozyskiwanie i budowanie profesjonalnych relacji z partnerami z rynku detalicznego w powierzonym regionie; realizację planów sprzedaży; monitorowanie i analizę działań konkurencji; negocjowanie umów i warunków współpracy z Partnerami;...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: pozyskiwanie i budowanie profesjonalnych relacji z partnerami z rynku detalicznego w powierzonym regionie; realizację planów sprzedaży; monitorowanie i analizę działań konkurencji; negocjowanie umów i warunków współpracy z Partnerami;...