Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.
bardzo dobra znajomość języka angielskiego; bardzo dobra umiejętność planowania i organizacji pracy; umiejętność zarządzania priorytetami; komunikatywność; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Zakres obowiązków: realizowanie wyznaczonych zadań mających na celu zapewnienie odpowiednich warunków technicznych dla funkcjonowania obiektu; prowadzenie ciągłego nadzoru pracy firm serwisowych, kompletowanie dokumentacji czynności eksploatacyjnych; nadzorowanie budżetu inwestycyjnego i...
Zakres obowiązków: obsługa w Centrum Szkoleniowym w zakresie organizacji spotkań; koordynowanie kalendarza spotkań; przygotowywanie sal (pod względem sprzętu i materiałów); obsługiwanie sprzętu multimedialnego; zapewnianie posiłków i poczęstunków; przestrzeganie i informowanie o...
Zakres obowiązków: zarządzanie umowami najmu; utrzymywanie relacji z najemcami (w tym korespondencja z najemcami); nadzór nad należnościami finansowymi galerii handlowych (w tym windykacja należności); koordynowanie bieżących spraw administracyjnych obiektu; współpracowanie z działami...
Zakres obowiązków: sporządzanie raportów, prezentacji, analiz cyklicznych oraz doraźnych; kontrola i analiza kosztów oraz przychodów; uczestnictwo w procesie budżetowania, analizie odchyleń; udział w procesach dotyczących zamknięcia miesiąca; roczne rozliczenia ryczałtu galerii...
Zakres obowiązków: planowanie, monitorowanie i raportowanie przebiegu prac projektowych; zarządzanie zespołem projektowym; zbieranie i analizowanie potrzeb klientów; prowadzenie dokumentacji; przygotowywanie prezentacji; opracowywanie harmonogramów.
Zakres obowiązków: wystawianie faktur dostawcom; obsługiwanie procesu promocji; utrzymywanie kontaktów z dostawcami; ścisła współpraca z Kupcami; kontaktowanie się z działami współpracującymi przy tworzeniu promocji; prace administracyjne związane z funkcjonowaniem działu.
Zadania: Zarządzanie podległymi działami (wędliny/sery, warzywa/owoce, ryby, piekarnia) Odpowiedzialność za wyniki sektora, Budowanie zespołu pracowników, Tworzenie kultury pracy skoncentrowanej na Kliencie;
Zakres obowiązków: realizowanie wyznaczonych zadań mających na celu zapewnienie odpowiednich warunków technicznych dla funkcjonowania obiektu; prowadzenie ciągłego nadzoru pracy firm serwisowych, kompletowanie dokumentacji czynności eksploatacyjnych; nadzorowanie budżetu inwestycyjnego i...
Wykształcenie średnie; Doświadczenie w pracy w handlu lub/i obsłudze klienta; Doświadczenie w pracy przy obsłudze kasy fiskalnej; Wiedza z zakresu operacji kasowych; Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników; Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) Umiejętność bardzo...
wykształcenie min. średnie; bardzo dobra umiejętność planowania i organizacji pracy; skrupulatność i sumienność; komunikatywność; dobra znajomość programu MS Excel.
Zakres obowiązków: odpowiedni wybór asortymentu; prowadzenie negocjacji handlowych; sprawowanie nadzoru nad umowami i zamówieniami; budowanie kategorii asortymentowej; ścisła współpraca z Działem Handlowym ds. Marketingu.
Zakres obowiązków: budowanie od strony komunikacyjnej (pod kątem strategicznym, wizualnym i merytorycznym) różnego rodzaju materiałów reklamowych dla radia, prasy, telewizji; koordynowanie prac projektowych między różnymi działami firmy a agencją reklamową i domem mediowym; bieżące...
Zakres obowiązków: współpracowanie z kupcem kategorii marki własnej; pomoc przy rozwoju i utrzymywaniu produktów Marki Własnej Carrefour; współpracowanie z różnymi działami Centrali; pomoc przy organizacji przetargów; wprowadzanie danych do systemu; monitorowanie konkurencji;...