Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Archiwalne oferty pracy

  • Customer Service Professional – French or Italian speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warsaw, Mokotów    praca stacjonarna
    2841 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative support to users of global brand IT services (support customer requests such as modifying, cancelling or updating existing orders).
  • Customer Service Professional – Czech speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warsaw, Mokotów    praca stacjonarna
    2848 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail customer support to Czech speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Selling by phone (B2B) of “power tools” devices to the retailers, electro- and building markets.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    2852 dni
    Oferujemy: Bezpłatny ok 140 godzinny kurs języka niemieckiego prowadzony popołudniami oraz w soboty (4 x 3 h w tygodniu) Lekcje prowadzone przez wykwalifikowanych lektorów szkoły językowej; Aplikację mobilną umożliwiającą naukę języka on-line, w każdej sytuacji; Zatrudnienie w oparciu...
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2858 dni
    W naszym zespole będziesz telefonicznie i mailowo wspierać polsko-języcznych klientów firmy z obszaru usług informatycznych, (modyfikowanie, uaktualnianie zgłoszeń w systemie, połączenia przychodzące).
  • Customer Service Professional – English speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warsaw, Mokotów    praca stacjonarna
    2865 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail support for users of transportation network company.
  • Customer Service Professional – English speaker – RTV equipment support

    SITEL Polska   mazowieckie, Warsaw, Mokotów    praca stacjonarna
    2866 dni
    In our team you will be responsible for telephone and email support for English speaking users of RTV equipment (first line of technical support).
  • Customer Service Professional - French or Italian speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warsaw, Mokotów    praca stacjonarna
    2872 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative support to users of global brand IT services (support customer requests such as modifying, cancelling or updating existing orders).
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2894 dni
    W naszym zespole będziesz wspierać telefonicznie i mailowo polskojęzycznych użytkowników sprzętu elektronicznego (RTV, AGD, GSM).
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki

    SITEL Polska   mazowieckie, Warsaw, Mokotów    praca stacjonarna
    2897 dni
    W naszym zespole będziesz telefonicznie i mailowo wspierać użytkowników sprzętu RTV (pierwsza linia wsparcia technicznego) lub mailowo wspierać użytkowników niemieckojęzycznej witryny aukcyjnej.
  • Customer Service Professional – French speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warsaw, Mokotów    praca stacjonarna
    2897 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail, administrative/logistical support to users of global brand IT equipment (coordination of orders, returns, the process of recycling).
  • Customer Service Professional – Czech speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warsaw, Mokotów    praca stacjonarna
    2897 dni
    On this position you will be responsible for telephone and e-mail customer support to Czech speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Selling by phone (B2B) of “power tools” devices to the retailers, electro- and building markets.
  • Fast Feedback Backliner – English and German speaker

    SITEL Polska   lubuskie, Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2897 dni
    On this position you will be responsible for giving a fast feedback on new issues or different trends in cases received from the Call Center to the Client. Focused on DACH market and sharing best practice with all EMEA Sites; Produce defined product quality reporting; Reports outcome directly to...
  • Starszy specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

    SITEL Polska   lubuskie, Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2897 dni
    W naszym zespole będziesz telefonicznie i mailowo wspierać technicznie polsko-języcznych użytkowników sprzętu RTV (połączenia przychodzące).
  • Stażysta / stażystka w dziale administracji

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    2922 dni
    W naszej firmie będziesz brać czynny udział w codziennej pracy zespołu prowadzącego m. in. komunikację zewnętrzną i wewnętrzną w imieniu firmy; współpracę z innymi pracownikami różnych działów; nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących.
  • Customer Service Professional – Hungarian speaker

    SITEL Polska   mazowieckie, Warsaw, Mokotów    praca stacjonarna
    2928 dni
    On this position you will be responsible for technical telephone and mail support to Hungarian speaking customers, users of global brand RTV equipment.
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

12

Foundever

Ul. Taśmowa 7

02-677 Warszawa