Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Archiwalne oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. angielski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3174 dni
    Zakres obowiązków Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów angielskojęzycznych. Telefoniczne i mailowe, techniczne wsparcie użytkowników sprzętu RTV/AGD globalnej marki (pierwsza linia wsparcia technicznego) lub telefoniczne i mailowe, administracyjno-logistyczne...
  • Customer Service Professional – Slovenian speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3174 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to Slovenian speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. First line of technical support to users of global brand electic equipment.
  • Customer Service Professional – Spanish speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3174 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to Spanish and English speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, administrative/logistical support to users of global brand IT equipment (coordination of orders, returns, the...
  • Recepcjonistka/Recepcjonista

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3175 dni
    Oczekujemy od Ciebie Odpowiedzialności i samodzielności; Doskonałych zdolności interpersonalnych; Doskonałej organizacji czasu pracy; Umiejętności pracy pod presją czasu; Dobrej znajomości obsługi komputera (MsOffice); Umiejętności obsługi urządzeń biurowych; Bardzo dobrej znajomości...
  • Customer Service Professional – French speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3180 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to French speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, technical support to users of global brand electronic goods.
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. rosyjski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3194 dni
    Zakres obowiązków Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów rosyjskojęzycznych. Telefoniczne i mailowe wsparcie techniczne dla użytkowników sprzętu RTV.
  • Customer Service Professional – Turkish speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3194 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to Turkish speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, technical support to users of global brand electric equipment.
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3197 dni
    Zakres obowiązków Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych. Mailowe i telefoniczne wsparcie użytkowników witryny aukcyjnej.
  • Staż w dziale administracji

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3198 dni
    Chcesz dowiedzieć się jak funkcjonuje dział administracji w dużej, międzynarodowej firmie? zdobyć cenne doświadczenia zawodowe, poznając codzienne obowiązku tego działu? mieć stały kontakt z ludźmi i reprezentować firmę w siedzibie firmy w Warszawie? Jeśli Twoja odpowiedź brzmi tak...
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3200 dni
    Tylko u nas! Znasz język niemiecki, ale nie czujesz się na siłach swobodnie prowadzić rozmowy z klientem niemieckojęzycznym? To nie jest dla nas przeszkoda! We współpracy z Instytutem Austriackim nauczymy Cię płynnego posługiwania się językiem. Po zakończeniu kursu będziesz gotowy do...
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3204 dni
    Zakres obowiązków Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych. Mailowe wsparcie użytkowników witryny aukcyjnej lub telefoniczne wsparcie administracyjno-logistyczne użytkowników sprzętu IT globalnej marki (koordynacja zamówień, zwrotów,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. węgierski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3204 dni
    Zakres obowiązków Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów węgierskojęzycznych. Mailowe i telefoniczne wsparcie administracyjno-logistyczne użytkowników sprzętu IT globalnej marki (koordynacja zamówień, zwrotów, procesu recyclingu) lub telefoniczne i mailowe,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki

    SITEL Polska   lubuskie, Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3204 dni
    Zakres obowiązków Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych. Telefoniczne i mailowe, techniczne wsparcie użytkowników sprzętu RTV globalnej marki (pierwsza linia wsparcia technicznego).
  • Fast Feedback Backliner

    SITEL Polska   lubuskie, Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3209 dni
    Main tasks and responsibilities Give a fast feedback on new issues or different trends in cases received from the Call Center to the Client. Focused on DACH market and sharing best practice with all EMEA Sites; Produce defined product quality reporting; Reports outcome directly to Quality Feedback...
  • Global Editor

    SITEL Polska   lubuskie, Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3209 dni
    Main tasks and responsibilities Drive good client technical product knowledge process, to allow acceptable efficient operation and great customer service against client contractual requirements; Responsible for creating easy to find and usability test; Handle feedback within timelines.
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

12

Foundever

Ul. Taśmowa 7

02-677 Warszawa