Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Archiwalne oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. bułgarski

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3603 dni
    Zakres obowiązków: Telefoniczne i mailowe wsparcie bułgarsko- i polsko-języcznych Klientów dużej marki z branży IT. Pierwsza linia wsparcia technicznego, koordynacja procesu reklamacji i zwrotów dla użytkowników sprzętu komputerowego (laptopy i drukarki).
  • Quality Manager

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3625 dni
    Primary job responsibilities Responsible for the customer satisfaction metrics for the relevant Business Unit; Creates& executes action plans & improvement plans. Leads initiatives that provide value add to customers or clients; Drives the continuous exchange of knowledge between eBay & Sitel;...
  • Specjalista ds. obsługi klienta - z j. niemieckim

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3635 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar D-A-CH). Mailowe oraz telefoniczne procedurowe wsparcie użytkowników największej na świecie sprzedażowej witryny aukcyjnej on-line.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - z j. bułgarskim i j. polskim

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3638 dni
    Zakres obowiązków: Telefoniczne i mailowe wsparcie bułgarsko- i polsko-języcznych Klientów dużej marki z branży IT. Pierwsza linia wsparcia technicznego, koordynacja procesu reklamacji i zwrotów dla użytkowników sprzętu komputerowego (laptopy i drukarki).
  • Specjalista ds. obsługi klienta - z j. niemieckim oraz j. angielskim

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3649 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar D-A-CH) oraz klientów anglojęzycznych (obszar UK i RPA). Telefoniczne i mailowe wsparcie użytkowników sprzętu komputerowego, znanych globalnych marek - pierwsza linia wsparcia.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3661 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar D-A-CH). Mailowe oraz telefoniczne procedurowe wsparcie użytkowników największej na świecie sprzedażowej witryny aukcyjnej on-line.
  • Customer Service Professional – Romanian Speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3665 dni
    Summary of Primary Job Responsibilities: Successful candidate will be responsible for supporting Romanian speaking customers – telephone&mail support (inbound and outbound calls). First line for users of electronic household devices (ie. TVs, DVDs, Blu-Rays).
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. ukraiński i rosyjski

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3670 dni
    Zakres obowiązków Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów ukraińsko- i rosyjsko-języcznych. Telefoniczne i mailowe wsparcie użytkowników sprzętu RTV/AGD globalnej marki - pierwsza linia wsparcia technicznego.
  • Customer Service Professional – Hungarian Speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3677 dni
    Summary of Primary Job Responsibilities: Successful candidate will be responsible for supporting Hungarian speaking customers – telephone&mail technical support. First technical line for users of electronic household devices (ie. TVs, DVDs, Blu-Rays).
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. polski

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3681 dni
    Zakres obowiązków Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za techniczne, telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów polskojęzycznych - użytkowników sprzętu RTV/GSM/AGD/IT, urządzeń mobilnych, znanej, globalnej marki lub informowanie o dostępności produktów, aktualnych...
  • Workforce Resource Planner

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3692 dni
    This is an exceptional opportunity within the global workforce management department, who offers a professional working environment with focus on training and development opportunities. Other than working with a great team of smart and energetic people, imagine playing a role in changing the...
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3692 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar D-A-CH). Mailowe oraz telefoniczne procedurowe wsparcie użytkowników największej na świecie sprzedażowej witryny aukcyjnej on-line.
  • Specjalista ds. obsługi klienta - j. polski

    SITEL Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3721 dni
    Zakres obowiązków Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za techniczne, telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów polskojęzycznych - użytkowników sprzętu RTV/GSM/AGD/IT, urządzeń mobilnych, znanej, globalnej marki lub Klientów dużej sieci elektromarketów. Informowanie...
  • Customer Service Professional – English Speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3721 dni
    Summary of primary job responsibilities: Successful candidate will be responsible for supporting English speaking customers – telephone&mail support (inbound calls). First line for users of electronic household devices (ie. TVs, DVDs, Blu-Rays).
  • Workforce Resource Planner

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3734 dni
    This is an exceptional opportunity within the global workforce management department, who offers a professional working environment with focus on training and development opportunities. Other than working with a great team of smart and energetic people, imagine playing a role in changing the...
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

12

Foundever

Ul. Taśmowa 7

02-677 Warszawa