Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group. CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie. Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
TWOJE ZADANIA: informowanie naszych Klientów o najnowszych usługach i produktach; prezentowanie oferty dopasowanej do potrzeb Klientów; budowanie długofalowych relacji z Klientami; dbanie o wizerunek marki naszej oraz naszych Partnerów;
TWOJE ZADANIA: informowanie naszych Klientów o najnowszych usługach i produktach; prezentowanie oferty dopasowanej do potrzeb Klientów; budowanie długofalowych relacji z Klientami; dbanie o wizerunek marki naszej oraz naszych Partnerów;
TWOJE ZADANIA: informowanie naszych Klientów o najnowszych usługach i produktach; prezentowanie oferty dopasowanej do potrzeb Klientów; budowanie długofalowych relacji z Klientami; dbanie o wizerunek marki naszej oraz naszych Partnerów;
TWOJE ZADANIA: informowanie naszych Klientów o najnowszych usługach i produktach; prezentowanie oferty dopasowanej do potrzeb Klientów; budowanie długofalowych relacji z Klientami; dbanie o wizerunek marki naszej oraz naszych Partnerów;
ZADANIA: budowanie spływu aplikacji na stanowiska konsultanckie, weryfikacja i wstępna selekcja nadesłanych aplikacji, tworzenie bazy kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy; prowadzenie indywidualnych i grupowych rozmów kwalifikacyjnych na stanowisko Konsultanta telefonicznego;...
TWOJE ZADANIA: informowanie naszych Klientów o najnowszych usługach i produktach; prezentowanie oferty dopasowanej do potrzeb Klientów; budowanie długofalowych relacji z Klientami; dbanie o wizerunek marki naszej oraz naszych Partnerów;
Zadania: prezentowanie oferty dopasowanej do wymagań Klienta; informowanie o aktualnych produktach i usługach naszych Partnerów; negocjacje, zbijanie obiekcji, argumentacja itp. (odbędziesz cykl nowoczesnych szkoleń wspierających w tym zakresie)
Zadania: informowanie naszych Klientów o najnowszych usługach i produktach w trosce o ich satysfakcję; prezentowanie oferty dopasowanej do potrzeb Klientów; budowanie długofalowych relacji z Klientami; dbanie o wizerunek marki naszej oraz naszych Partnerów;
Zadania: prezentowanie oferty dopasowanej do wymagań Klienta; informowanie o aktualnych produktach i usługach naszych Partnerów; negocjacje, zbijanie obiekcji, argumentacja itp. (odbędziesz cykl nowoczesnych szkoleń wspierających w tym zakresie)
Zadania: prezentowanie oferty dopasowanej do wymagań Klienta; informowanie o aktualnych produktach i usługach naszych Partnerów; negocjacje, zbijanie obiekcji, argumentacja itp. (odbędziesz cykl nowoczesnych szkoleń wspierających w tym zakresie)
ZADANIA: budowanie spływu aplikacji i odpowiedzialność za pozyskanie kandydatów na stanowiska konsultanckie; opieka nad zespołem rekruterów w lokalizacji; planowanie i realizowanie działań employer branding; współpraca z uczelniami, organizacjami studenckimi i firmami zewnętrznymi;...
ZADANIA: budowanie spływu aplikacji na stanowiska konsultanckie, weryfikacja i wstępna selekcja nadesłanych aplikacji, tworzenie bazy kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy; prowadzenie indywidualnych i grupowych rozmów kwalifikacyjnych na stanowisko Konsultanta telefonicznego;...
Dołącz do nas i zostań telefonicznym doradca klienta. prezentowanie oferty dopasowanej do wymagań Klienta informowanie o aktualnych produktach i usługach naszych Partnerów negocjacje, zbijanie obiekcji, argumentacja itp. (odbędziesz cykl nowoczesnych szkoleń wspierających w tym zakresie)
Nasze OCZEKIWANIA: informowanie o produktach i usługach naszych Partnerów; budowanie długofalowych relacji z Klientami; negocjowanie warunków i przedstawianie oferty dopasowanej do indywidualnych potrzeb; dbanie o pozytywny wizerunek naszej firmy i naszych Partnerów;
Twoje zadania: współpraca ze stałymi i nowymi; Klientami naszych Partnerów; informowanie o ich aktualnych produktach i usługach; budowanie relacji z Klientami naszych Partnerów;