Przedsiębiorstwo rodzinne Liebherr zostało założone przez Hans’a Liebherr w 1949 roku. Duży sukces pierwszych łatwych w montażu i atrakcyjnych cenowo żurawi wieżowych obrotowych samojezdnych stworzył fundament przedsiębiorstwa. Dziś Liebherr nie tylko zalicza się do największych producentów maszyn budowlanych na świecie, lecz także oferuje na wielu innych obszarach wymagające pod względem technicznym oraz zorientowane na użytkownika produkty i usługi. W międzyczasie przedsiębiorstwo rozrosło się do grupy firm, zatrudniającej 48 000 pracowników w ponad 130 spółkach na wszystkich kontynentach.
Sprzedaż maszyn budowlanych, Wyjaśnianie szczegółów technicznych na linii producent-klient, Samodzielne sporządzanie ofert oraz realizacja kontraktów przy stałym kontakcie z producentem, Negocjowanie i pilotowanie kontraktów na każdym etapie realizacji, Rozbudowa bazy klientów,...
Identyfikowanie awarii i przyczyn ich powstawania, Naprawy, przeglądy, modyfikacje i regulacje maszyn, Sporządzanie protokołów z zakresu napraw, Budowanie i utrzymanie trwałej relacji z klientami.
Sporządzanie ofert na części zamienne, Obsługa zamówień serwisowych, Sprzedaż części zamiennych i usług serwisowych, Wystawianie faktur sprzedaży na części zamienne i usługi serwisowe, Terminowe przygotowanie, kompletowanie i realizacja zamówień,
Sporządzanie ofert na części zamienne, Obsługa zamówień serwisowych, Sprzedaż części zamiennych i usług serwisowych, Wystawianie faktur sprzedaży na części zamienne i usługi serwisowe, Terminowe przygotowanie, kompletowanie i realizacja zamówień.
Identyfikowanie awarii i przyczyn ich powstawania, Naprawy, przeglądy, modyfikacje i regulacje maszyn, Sporządzanie protokołów z zakresu napraw, Budowanie i utrzymanie trwałej relacji z klientami.
Sporządzanie ofert na części zamienne, Obsługa zamówień serwisowych, Sprzedaż części zamiennych i usług serwisowych, Wystawianie faktur sprzedaży na części zamienne i usługi serwisowe, Terminowe przygotowanie, kompletowanie i realizacja zamówień.
Identyfikowanie awarii i przyczyn ich powstawania, Naprawy, przeglądy, modyfikacje i regulacje maszyn, Sporządzanie protokołów z zakresu napraw, Budowanie i utrzymanie trwałej relacji z klientami.
Sporządzanie ofert na części zamienne, Obsługa zamówień serwisowych, Sprzedaż części zamiennych i usług serwisowych, Wystawianie faktur sprzedaży na części zamienne i usługi serwisowe, Terminowe przygotowanie, kompletowanie i realizacja zamówień.
Identyfikowanie awarii i przyczyn ich powstawania, Naprawy, przeglądy, modyfikacje i regulacje maszyn, Sporządzanie protokołów z zakresu napraw, Budowanie i utrzymanie trwałej relacji z klientami.
Sporządzanie ofert na części zamienne, Obsługa zamówień serwisowych, Sprzedaż części zamiennych i usług serwisowych, Wystawianie faktur sprzedaży na części zamienne i usługi serwisowe, Terminowe przygotowanie, kompletowanie i realizacja zamówień.
Identyfikowanie awarii i przyczyn ich powstawania, Naprawy, przeglądy, modyfikacje i regulacje maszyn, Sporządzanie protokołów z zakresu napraw, Budowanie i utrzymanie trwałej relacji z klientami.
Identyfikowanie awarii i przyczyn ich powstawania, Naprawy, przeglądy, modyfikacje i regulacje maszyn, Sporządzanie protokołów z zakresu napraw, Budowanie i utrzymanie trwałej relacji z klientami.
Identyfikowanie awarii i przyczyn ich powstawania, Naprawy, przeglądy, modyfikacje i regulacje maszyn, Sporządzanie protokołów z zakresu napraw, Budowanie i utrzymanie trwałej relacji z klientami.
Pozyskiwanie i weryfikacja maszyn używanych, Obsługa projektów od zamówienia do sprzedaży maszyn używanych i ich wyposażenia, Administracja programami sprzedażowymi, Bieżący kontakt z krajowymi i zagranicznymi dostawcami, Organizacja międzynarodowego i krajowego transportu maszyn,...
Identyfikowanie awarii i przyczyn ich powstawania, Naprawy, przeglądy, modyfikacje i regulacje maszyn, Sporządzanie protokołów z zakresu napraw, Budowanie i utrzymanie trwałej relacji z klientami.