Praca.plPraca Autopay S.A. (dawniej Blue Media S.A.)
Autopay S.A. (dawniej Blue Media S.A.)
od 51 do 250 prac.
Telekomunikacja i Informatyka
Należymy do największych firm działających w polskim Internecie. Na rynku funkcjonujemy 12 lat. Nasz zespół liczy już ponad 70 osób, a średnia wieku nie przekracza 30 lat. Jesteśmy pasjonatami Internetu. Od początku mieścimy się w Sopocie, 6 minut od plaży i nie nosimy krawatów.
Głównym celem stanowiska jest prowadzenie polubownego, szybkiego i efektywnego procesu odzyskiwania należności poprzez telefoniczny kontakt z Klientami.
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: telefoniczną sprzedaż ubezpieczeń, monitowanie i odnawianie umów, prowadzenie i nadzór nad bazą Klientów, dbanie o wizerunek firmy i wysoką jakość obsługi Klienta.
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: tworzenie zaawansowanych aplikacji webowych, rozbudowę istniejących aplikacji; z wykorzystaniem najnowszych technologii, projektowanie i optymalizację baz danych, wdrożenia systemów dla klientów z branży finansowej i telekomunikacyjnej.
Kluczowe zadania na stanowisku: rozwój internetowej platformy sprzedaży produktów ubezpieczeniowych nawiązanie oraz rozwój współpracy z klientami kluczowymi oraz partnerami realizacja polityki firmy w zakresie profesjonalnego budowania relacji z towarzystwami ubezpieczeniowymi udział w...
Poszukujemy rzetelnej i zdyscyplinowanej osoby, która ma doświadczenie we współpracy z firmami z sektora MMŚP i chciałaby poszerzyć wachlarz oferowanych produktów o serwis Faktura.pl. Do obowiązków Partnera należeć będzie: Rozwijanie sieci kontaktów. Utrzymywanie relacji z pozyskanymi...
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za: tworzenie zaawansowanych aplikacji webowych, rozbudowę istniejących aplikacji z wykorzystaniem najnowszych technologii projektowanie i optymalizację baz danych wdrożenia systemów dla klientów z branży finansowej i telekomunikacyjnej;
Zakres obowiązków: utrzymywanie kontaktów z klientami udział w rozpatrywaniu reklamacji kontrola i aktualizacja bazy danych klientów tworzenie procedur obsługi klienta w powierzonym sektorze;
Twoim głównym zadaniem będzie: Osiągnięcie określonego wolumenu sprzedaży dzięki wykorzystaniu różnych form reklamy internetowej i systemów rozliczeń, programów partnerskich, SEM/ SEO i innych.
tworzenie zaawansowanych aplikacji webowych, rozbudowę istniejących aplikacji z wykorzystaniem najnowszych technologii; projektowanie i optymalizację baz danych; wdrożenia systemów dla klientów z branży finansowej i telekomunikacyjnej;