INTERHANDLER Sp. z o.o. jest wyłącznym autoryzowanym dystrybutorem maszyn JCB na rynek polski. Oferuje maszyny budowlane, maszyny do przewozu materiałów i transportu wewnętrznego, maszyny rolnicze dystrybuowane za pośrednictwem sieci dealerskiej, kruszarki, przesiewacze, osprzęty, części zamienne oraz usługi serwisowe i profesjonalne doradztwo.
Opis stanowiska: Koordynacja i rozliczanie z JCB dokumentacji gwarancyjnej; Weryfikacja zgłoszeń reklamacyjnych pod kątem zgodności z procedurami producenta maszyn JCB; Uzupełnianie brakującej dokumentacji dotyczącej zgłoszeń reklamacyjnych; Kontrola poprawności sporządzania dokumentacji...
Opis stanowiska: Prowadzenie przeglądów, napraw, konserwacji i modernizacji maszyn i urządzeń w zakresie mechaniki, współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie zlecania i nadzorowania poważniejszych napraw, konserwacji i modernizacji maszyn i urządzeń szkolenie operatorów maszyn w...
Opis stanowiska: Zarządzanie wszystkim działaniami w zakresie sprzedaży maszyn rolniczych w sieci dealerskiej, w celu realizacji założonego budżetu /maksymalizacji przychodów AG/IH i udziałów rynkowych JCB. 1.Zarządzanie wykonaniem umów dealerskich nadzór nad planowaniem i realizacją...
Polska Zachodnia Opis stanowiska: przygotowanie i prowadzenie procesu sprzedaży maszyn budowlanych na wyznaczonym terenie; współtworzenie i rozwój kontaktów z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami; realizacja budżetu sprzedaży w regionie analiza trendów sprzedaży w regionie;
Opis stanowiska: Koordynacja procesu sprzedaży od strony administracyjnej (przepływ i poprawność dokumentów, faktur, nadzór nad procedurami) Aktualizacja prospektów sprzedażowych regionu; Bieżąca współpraca z Doradcami Handlowymi i Kierownikami Regionu Sprzedaży; Sporządzanie raportów...
Opis stanowiska: Koordynacja i rozliczanie z JCB dokumentacji gwarancyjnej. Weryfikacja zgłoszeń reklamacyjnych pod kątem zgodności z procedurami producenta maszyn JCB; Uzupełnianie brakującej dokumentacji dotyczącej zgłoszeń reklamacyjnych; Kontrola poprawności sporządzania dokumentacji...
Opis stanowiska: przygotowanie i prowadzenie procesu sprzedaży maszyn budowlanych na wyznaczonym terenie; współtworzenie i rozwój kontaktów z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami; realizacja budżetu sprzedaży w regionie analiza trendów sprzedaży w regionie;
Opis stanowiska: realizacja zamówień na sprzedaż części zamiennych dla klientów oddziału serwisu; bieżące wprowadzanie zamówień klientów do systemu oraz ich aktualizacja; weryfikacja niezbędnego asortymentu części zamiennych w magazynie; obsługa klientów zewnętrznych i...
Opis stanowiska: przygotowanie i prowadzenie procesu sprzedaży maszyn budowlanych na wyznaczonym terenie; współtworzenie i rozwój kontaktów z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami; realizacja budżetu sprzedaży w regionie analiza trendów sprzedaży w regionie;
Opis stanowiska: Sprzedaż usług serwisowych, części i osprzętów; Opracowywanie zamówień i przygotowywanie ofert na realizację usług serwisowych i sprzedaż części zamiennych; Bieżąca obsługa Klienta, obsługa kasy, wystawianie dokumentów sprzedażowych; Przyjmowanie zamówień,...
Zakres obowiązków: Prowadzenie badań koniecznych w celu uzyskania informacji o rynku oraz analiza potrzeb klientów. Zlecanie zakresu obecnej i przyszłej oferty produktów oraz przygotowanie specyfikacji i wymagań dotyczących produktów. Ocenianie działań konkurencji poprzez porównanie...