Prowadzenie i realizowanie wszystkich etapów prac konstrukcyjnych związanych z nowym lub modernizowanym wyrobem, Nadzór nad wykonywaniem prototypów, testowanie nowych rozwiązań oraz ich monitorowanie Tworzenie dokumentacji technicznej, Kontrola poprawności dokumentacji techniczne Poszukiwanie...
Kompleksowa obsługa biura; Prowadzenie kalendarza Prezesa; Tłumaczenie pisemne dokumentów; Odpowiedzialność za dostępność środków do pracy i zakupy biurowe; Zarządzanie hierarchią napływających informacji; Organizacja spotkań oraz podróży służbowych, głównie zagranicznych;...
Negocjacje warunków handlowych, zakupu dóbr i usług; Zarządzanie relacjami z dostawcami zgodnie z polityką firmy, Wybór i ocena dostawców, Poszukiwanie alternatywnych źródeł zakupów i śledzenie rynku nowych dostawców i podwykonawców w kraju i za granicą, opracowywanie i kontrola...
Koordynacja, realizacja przyjętych założeń polityki marketingowej firmy; Współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy; Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Prowadzenie negocjacji handlowych oraz przygotowanie ofert; Analiza rynku oraz przygotowywanie raportów; Współpraca z innymi działami...