Opis firmy

KIM JESTEŚMY

CANAL+ Polska S.A. to nowoczesna platforma cyfrowa premium, w której znajdziesz prestiżowe wydarzenia sportowe, gorące premiery filmowe, produkcje dokumentalne, kulinarne, wnętrzarskie oraz dla dzieci. nc+ to również przyjazne technologie, dzięki którym możesz korzystać z bogatej oferty programowej w sposób dopasowany do twoich indywidualnych potrzeb.

nc+ tworzą ludzie z pasją. Profesjonalizm i pozytywna energia są częścią naszego krwiobiegu. U nas będziesz pracować w dynamicznym zespole, wśród osób nastawionych na współdziałanie. Ponieważ wiemy, że sukces firmy jest sumą osiągnięć jednostek, będziemy Cię motywować i wspierać w wykorzystaniu i rozwijaniu Twojego indywidualnego potencjału.

Wyróżnia nas niezwykła kultura organizacyjna, bezpośrednia komunikacja i dynamika działania, a w codziennej pracy kierujemy się takimi wartościami jak:

  • Szacunek

  • Orientacja na Klienta

  • Doskonałość

  • Śmiałość

  • Prostota

Branża

Media/Sztuka/Rozrywka

Adres siedziby

NC+ SIEDZIBA

al. gen. Wł. Sikorskiego 9

02-758 Warszawa

mazowieckie, Polska

 

BIURA OBSŁUGI KLIENTA

al. gen. Wł. Sikorskiego 11

02-758 Warszawa

mazowieckie, Polska

 

ul. J. Conrada 37

31-357 Kraków

małopolskie, Polska

 

al. W. Korfantego 138

41-156 Katowice

śląskie, Polska

 

Archiwalne oferty pracy

  • Pracownik działu obsługi klienta

    ITI Neovision S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    3533 dni
    w Centrum Obsługi Klienta NC+ (największa platforma cyfrowa w Polsce) Miejsce pracy: ul. J. Conrada 37 Kraków, okolice sklepu Ikea BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA: przyjmowanie i realizację zgłoszeń Abonentów (infolinia przychodząca) pomoc w rozwiązywaniu spraw Abonentów (oferta,...
  • Pracownik działu obsługi klienta

    ITI Neovision S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    3568 dni
    w Centrum Obsługi Klienta NC+ (największa platforma cyfrowa w Polsce) Miejsce pracy: ul. J. Conrada 37 Kraków, okolice sklepu Ikea BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA: przyjmowanie i realizację zgłoszeń Abonentów (infolinia przychodząca) pomoc w rozwiązywaniu spraw Abonentów (oferta,...
  • Konsultant ds. Utrzymania Klienta

    ITI Neovision S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    3598 dni
    Jeśli jesteś osobą otwartą i gotową na: telefoniczne utrzymanie i promowanie oferty NC+ dotychczasowym Abonentom budowanie długofalowych relacji z Klientami stałe uaktualnianie wiedzy w ofertach NC+ oraz rynku usług telewizyjnych
  • Pracownik Biura Obsługi Klienta

    ITI Neovision S.A.   małopolskie, Kraków - Główna siedziba firmy NC+    praca stacjonarna
    3603 dni
    Jestem osobą otwartą i gotową na: przyjmowanie i realizację zgłoszeń Abonentów (infolinia przychodząca) informowanie Abonentów o aktualnych ofertach, produktach; do-sprzedaż usług; wsparcie techniczne; stałe uaktualnianie wiedzy w ofertach NC+ oraz rynku usług telewizyjnych;
  • Pracownik Call Center

    ITI Neovision S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    3641 dni
    W praktyce będziesz zajmował/a się: przyjmowaniem i realizacją zgłoszeń Abonentów (infolinia przychodząca) informowaniem Abonentów o aktualnych ofertach, produktach; do-sprzedażą usług; wsparciem technicznym;
  • Specjalista ds. Relacji z Kanałami Zewnętrznymi

    ITI Neovision S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    3649 dni
    Główne zadania: wsparcie Dyrektora ds. Relacji z Kanałami Zewnętrznymi poprzez: aktywne uczestnictwo w prowadzeniu negocjacji z dostawcami kanałów zewnętrznych; przygotowanie materiałów potrzebnych do analizy portfela kanałów zewnętrznych; prowadzenie bieżącego podsumowania warunków...
  • Konsultant ds. Utrzymania Klienta

    ITI Neovision S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    3656 dni
    Jesteś sprzedawcą i lubisz negocjować? Potrafisz identyfikować potrzeby Klientów oraz rozwijać Ich potencjał? Odnajdujesz się w pracy, która wymaga od Ciebie samodzielności i inicjatywy? Motywują Cię targety handlowe i wysokie zarobki wypracowane efektywną sprzedażą? Zastanawiasz...
  • Pracownik Call Center

    ITI Neovision S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    3663 dni
    W praktyce będziesz zajmował/a się: przyjmowaniem i realizacją zgłoszeń Abonentów; informowaniem Abonentów o aktualnych ofertach, produktach; do-sprzedażą usług; wsparciem technicznym;
Aktualne oferty pracy

CANAL+ Polska S.A.

al. gen. W. Sikorskiego 9

02–758 Warszawa