AB Industry to czołowa firma inżynierska w Polsce. Doradzamy, projektujemy i uruchamiamy instalacje procesowe oraz linie produkcyjne. Zapewniamy pełną obsługę inwestycji przemysłowych. Szeroki wachlarz oferowanych produktów pozwala dostarczać nam kompleksowe rozwiązania „pod klucz”.
Wieloletnie doświadczenie, połączone z nieustannym podnoszeniem kwalifikacji naszych pracowników, stawiają nas w czołówce firm w branży.
Międzynarodowy zasięg pozwala nam prowadzić inwestycje nie tylko w Europie, ale praktycznie na całym świecie.
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
147 dni
Twój zakres obowiązków: Wsparcie kierownika projektu w realizowanych zadaniach; Koordynowanie prac związanych z wykonywanym projektem; Zlecanie i prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie; Raportowanie postępów prac; Przestrzeganie zasad BHP na placu budowy;
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
147 dni
Twój zakres obowiązków Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją robót sanitarnych i technologicznych zgodnie z umową, wymaganiami technicznymi oraz dokumentacją projektową; Zlecanie robót oraz rozliczanie podwykonawców; Współpraca z klientem, podwykonawcami i dostawcami w...
Twój zakres obowiązków Planowanie, organizacja i nadzór nad montażem konstrukcji stalowych, rurociągów, maszyn i urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczną i harmonogramem projektu; Koordynacja pracy zespołów montażowych oraz podwykonawców na placu budowy; Zapewnienie zgodności...
Twój zakres obowiązków Planowanie, koordynowanie i nadzorowanie procesu rozruchu instalacji technologicznych na inwestycjach przemysłowych; Koordynacja działań zespołów rozruchowych oraz podwykonawców; Współpraca z działami projektowymi i wykonawczymi w zakresie przygotowania instalacji...
Twój zakres obowiązków: Przyjmowanie i wydawanie towaru na budowie; Obsługa komputera i wewnętrznego systemu magazynowego; Przygotowywanie zapotrzebowania na materiały; Gromadzenie dokumentów związanych z zamawianymi materiałami (karty techniczne, certyfikaty materiałowe, deklaracje...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
147 dni
Twój zakres obowiązków: Skanowanie, kserowanie i drukowanie dokumentów; Segregowanie i archiwizacja dokumentacji papierowej oraz elektronicznej; Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów zgodnie z wytycznymi; Odbieranie, rejestrowanie oraz dystrybuowanie poczty przychodzącej i wychodzącej;...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
436 dni
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Opieka nad dotychczasowymi klientami; Obsługa i wsparcie techniczne klientów; Przygotowywanie wycen i ofert handlowych; Przygotowywanie koncepcji technicznych; Negocjowanie warunków handlowych z dostawcami;
starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
444 dni
Planowanie oraz koordynacja robót elektrycznych zgodnie z dokumentacją oraz przepisami prawa budowlanego i BHP, Weryfikacja dokumentacji oraz zastosowanych rozwiązań, Prowadzenie dokumentacji w zakresie robót elektrycznych oraz sporządzanie dokumentacji powykonawczej, Prowadzenie kontroli...
Tworzenie i zarządzanie bazą danych oraz standardami projektowymi w platformie projektowej; Przygotowywanie środowiska 3D wraz ze standardami dokumentacji dedykowanymi pod konkretny projekt; Zarządzanie i tworzenie katalogowych baz danych, klas materiałowych, szablonów rysunkowych (layout,...
Wyszukiwanie dostawców i podwykonawców, Uzgadnianie warunków technicznych zapytań ofertowych, Przygotowywanie kryteriów oceny ofert, Analiza otrzymanych ofert, Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami i podwykonawcami z zagranicy (w języku angielskim), Ścisła współpraca z...
Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją robót, w oparciu o umowę, wymagania techniczne, dokumentację techniczną i pozostałe dokumenty związane z nadzorowanymi pracami, Zlecanie robót i rozliczanie podwykonawców, Współpraca z klientem / podwykonawcami / dostawcami, Raportowanie...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
459 dni
Sporządzanie przedmiarów, obmiarów i kosztorysów, w tym zamiennych, powykonawczych, do przetargów, Sporządzania ofert i ich aktualizacja, Sporządzanie optymalizacji kosztowych realizacji inwestycji, Kompletowanie dokumentów niezbędnych do przygotowania ofert, zatwierdzeń materiałów itp.,...