bieżąca kontrola stanu technicznego (m.in.sprężarka, wózki krzyżakowe, szafa Beta) nadzór nad zachowaniem czystości i porządkuna podległym obszarze; logistyczna obsługa magazynu automatycznegoAKL; przestrzeganie wytycznych zgodnych z UDT i SEP; współpraca i przepływ informacji z innymi grupami;
instalacje maszyn termoformujących; naprawa maszyn na terenie parku; stosowanie się do zasad bezpieczeństwa obowiązujących na terenie parku maszynowego;
realizowanie zleceń od klientów – w zakresie faktur i awarii technicznych; przyjmowanie reklamacji pisemnych i telefonicznych; łatwość prowadzenia rozmowy i płynność wypowiedzi; wysoka kultura osobista;
realizowanie zleceń od klientów – w zakresie faktur i awarii technicznych; przyjmowanie reklamacji pisemnych i telefonicznych; łatwość prowadzenia rozmowy i płynność wypowiedzi; wysoka kultura osobista;
spawanie cienkościennych elementów metalowych; obsługa maszyn i narzędzi spawalniczych; pomoc w procesie produkcyjnym przy obróbce elementów metalowych; dbanie o utrzymanie porządku i bezpieczeństwa na stanowisku pracy;
wykonywanie przeglądów maszyn i urządzeń; udział w projektach optymalizujących pracę parku maszynowego (TPM, Kaizen) oraz w transferze nowych technologii; nadzór nad infrastrukturą zakładu;
serwis instalacji budynkowych: elektrycznych, niskoprądowych; przeglądy i konserwacje instalacji wodno – kanalizacyjnych; proste prace fizyczne; praca w systemie 2 zmianowym;
sprzedaż usług leasingu pracowniczego oraz usług rekrutacji i selekcji pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie długofalowych relacji z Kluczowymi Klientami rozbudowa i aktualizacja bazy danych potencjalnych Klientów; reprezentowanie Agencji na podległym terenie oraz dbanie o pozytywny...
monitorowanie rynku pracy na wyznaczonym obszarze; telefoniczne umawianie spotkań handlowych oraz pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie ofert i dokumentów handlowych; raportowanie i uzupełnianie bazy kontaktów w systemie CRM;
współtworzenie strategii marketingowej firmy; tworzenie i realizacja rocznych planów marketingowych na terenie Polski i UE; planowanie i realizacja działań promocyjnych i akcji wprowadzających nowe produkty; raportowanie i analiza rezultatów prowadzanych działań; wizyty handlowe u klientów;