ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
Opis stanowiska: - realizowanie założeń produkcyjnych, - praca na linii produkcyjnej-obsługa maszyn, - stosowanie się do przepisów i norm, - dbanie o porządek na stanowisku pracy, - praca w systemie 3 zmianowym ( 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00)
Zadania: nadzór procesu transportowego; analiza danych codzienny kontakt z klientami firmy w języku norweskim i angielskim; administrowanie dokumentami;
Naszym klientem jest firma, która powstała ponad 20 lat temu, zajmuje się produkcją oprogramowania dla branży finansowo-ubezpieczeniowej oraz dla sektora publicznego Wielkiej Brytanii. Zakres obowiązków: Na tym stanowisku rozwijać będziesz produkty dedykowane dla branży publicznej w UK....
Zadania: proste prace magazynowe; dbanie o porządek w miejscu pracy; kompletowanie zamówień; składanie, segregowanie i przenoszenie części samochodowych; praca ze skanerem;
Experis is a specialized dedicated brand extracted from the ManpowerGroup to implement advanced staff search and selection specialists and executives within the following areas of expertise: IT, engineering and finance. Responsibilities: Design and develops the systems; Optimizes software from...
Zadania: Rozwój komponentów systemu; Optymalizacja oprogramowania z punktu widzenia wydajności, jakości i bezpieczeństwa; Tworzenie dokumentacji technicznej; Testowanie oprogramowania; Proponowanie technicznych rozwiązań dla potrzeb biznezowych i technicznych problemów; Działanie w 2 i 3...
Zadania: Pozyskiwanie i budowanie trwałych relacji z klientem, przygotowywanie ofert związanych z indywidualnymi potrzebami klienta, edukowanie rynku z zakresu nowoczesnych systemów wspierających procesy rekrutacyjne, analizowanie rynku pod kątem nowych możliwości biznesowych,
Opis stanowiska: • Realizacja procesów ksiegowych w jednym z obszarów: AP, AR, GL • Wykonywanie operacji księgowych • Uzupełnianie danych w systemie • Przygotowywanie sprawozdań, raportów i analiz • Aktywna współpraca z innymi działami oraz jednostkami organizacji
Zadania: Kompleksowa realizacja polityki handlowej firmy poprzez doradztwo dla klienta inwestycyjnego (inwestor, wykonawca, architekt), aktywne poszukiwanie nowych klientów, budowanie długofalowych relacji z aktualnymi klientami, przygotowanie ofert handlowych, rozwój sprzedaży zgodnie z...
Zadania: Obsługa mailowa i telefoniczna Klientów Korporacyjnych w oparciu o najwyższe standardy i wewnętrzne procedury; Realizację całokształtu procesów, związanych z obsługą Klientów; Przygotowywanie dokumentów zgodnie z SLA; Kontrolowanie poprawności rozwiązań oferowanych klientom;...
Zadania: Podłączanie i uruchamianie nowych maszyn i urządzeń, programowanie i uzbrajanie maszyn, utrzymanie sprawności technicznej maszyn i urządzeń, konserwacja i naprawa maszyn produkcyjnych, diagnozowanie, wyszukiwanie i usuwanie usterek i uszkodzeń maszyn w zakresie automatyki oraz...