Najważniejsze w działaniach rekrutacyjnych People to silna orientacja na rezultat. Przyjmując zlecenie, w sposób odpowiedzialny zobowiązujemy się do jego wykonania.
Celem każdego procesu rekrutacyjnego jest pozyskanie i zatrudnienie najlepszych kandydatów, gotowych związać się z organizacją i tworzyć jej wartość, realizując jednocześnie własne plany zawodowe.
telefoniczna obsługa klientów indywidualnych, wykonywanie operacji finansowych na rachunkach, udzielanie klientom informacji o produktach bankowych, aktywne oferowanie klientom nowych usług i produktów Banku.
telefoniczna obsługa klientów indywidualnych, wykonywanie operacji finansowych na rachunkach, udzielanie klientom informacji o produktach bankowych, aktywne oferowanie klientom nowych usług i produktów Banku.
Job description: Fund's books verification; Conducting net asset valuation Net Assets and Net Assets per share Valuation; Transactions processing; Generating and delivering reports; Processes control; Controls execution according procedures In place; Cooperating with internal clients (other...
zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku, efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami, aktywne rozpoznawanie...
zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku, efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami, aktywne rozpoznawanie...
zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku, efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami, aktywne rozpoznawanie...
zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku, efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami, aktywne rozpoznawanie...
zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku, efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami, aktywne rozpoznawanie...
zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku, efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami, aktywne rozpoznawanie...
zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku, efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami, aktywne rozpoznawanie...
zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku, efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami, aktywne rozpoznawanie...
zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku, efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami, aktywne rozpoznawanie...
zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku, efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami, aktywne rozpoznawanie...
zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku, efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami, aktywne rozpoznawanie...
zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku, efektywne pozyskiwanie klientów z grupy docelowej w oddziale oraz poza nim, a także budowanie i pogłębianie relacji z klientami, aktywne rozpoznawanie...