Capgemini is a global leader in consulting, technology services and digital transformation. Capgemini Poland’s Business Services unit is at the forefront of innovation in areas such as HR Services, Finance & Accounting, Supply Chain, Intelligent Automation and Business Transformation. Our international team features people from 60 different nationalities, and we work on exciting, multi-lingual projects with some of the world’s leading brands.
Jeżeli: Płynnie posługujesz się językiem niemieckim, Myślisz o rozwoju w obszarze usług biznesowych z zakresu: finansów, księgowości, łańcucha dostaw, HRO, Masz ochotę szkolić swoje zdolności językowe poprzez codzienny kontakt z językiem niemieckim, Chcesz czerpać satysfakcję z...
Opis stanowiska Prawidłowe i terminowe zbieranie oraz wprowadzanie danych dotyczących instrumentów finansowych do bazy danych klientów; Analiza danych i odpowiadanie na zapytania klientów; Kontrola prawidłowości przesyłanych danych; Stały kontakt z klientami zagranicznymi;
Opis stanowiska Utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientem zagranicznym; Procesowanie danych finansowych; Przygotowywanie raportów i analiz; Rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych; Usprawnianie procesów i procedur;
Main accountabilities Participation in Client’s transition; Processing AP transactions (from invoice process to the payment) in a timely and accurate manner; Understanding and developing the current state of processes; Analyzing and responding to Client’s and Vendors’ requests; Working closely...
Position purposeWe’re looking for the Manage Talent, Recruit to Work, Service Desk Service Delivery Manager. Successful candidate will manage the delivery of the Learning&Development, Performance management and Talent Development, as well as Recruitment and Service Desk services to the Client...
Main accountabilities• Processing O2C transactions in a timely and accurate manner• Understanding and developing the current state of processes• Analyzing and responding to Client’s and customers’ requests• Working closely with the Client and building up good relationship• Working on...
Main accountabilities Preparing and posting recurring and manual journals; Maintaining Fixed Asset tables and posting applicable subsidies; Posting bank transactions; Intercompany reconciliation; Performing various closing activities (e.g. opening new accounting period, uploading payroll data into...
Job description Management of service delivery according to contractual KPI requirements and budget. Client relationship management. Operational issues management. Actively support of transition of the processes; Actively support improvements; Encourage cooperation, teamwork and knowledge sharing....
Opis stanowiska Utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientem zagranicznym Procesowanie danych finansowych Przygotowywanie raportów i analiz Rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych
Job description Effective communication with clients and colleagues in respective countries; Correct and timely processing financial data; Verification and reconciliation of financial accounts; Correct and timely reporting;
Main accountabilities Effective communication with Customers in respective countries; Performing excellent service to the Client; Customers retention activities; Collection of Customers unpaid premiums; Handling Customers inquiries; Processing of insurance policies and incorporated documentation;...
Job description Answer client’s calls and emails; Process HR Administration requests; Provide clarification of HR policies and procedures; Manage assigned part of the process according to Capgemini methodology and/or agreed transition plan; Update all required process documentation (process maps...
Opis stanowiska Prawidłowe i terminowe zbieranie oraz wprowadzanie danych dotyczących instrumentów finansowych do bazy danych klientów; Analiza danych i odpowiadanie na zapytania klientów; Kontrola prawidłowości przesyłanych danych; Stały kontakt z klientami zagranicznymi;
Opis stanowiska Utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientem zagranicznym; Procesowanie danych finansowych; Przygotowywanie raportów i analiz; Rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych; Usprawnianie procesów i procedur;