Solid Security to doświadczenie, wiedza oraz profesjonalizm działań na rynku ochrony osób i mienia. Jesteśmy firmą z polskim kapitałem z powodzeniem funkcjonującą od 1991 roku na terenie całego kraju. Na podstawie grupy wyspecjalizowanych spółek, świadczymy usługi ochrony na rzecz klientów biznesowych i indywidualnych, we wszystkich obszarach związanych z bezpieczeństwem.
Jak działamy
Bierzemy pełną odpowiedzialność za świadczone usługi, realizując ustalenia z Klientem, reagując jednocześnie na potrzeby pojawiające się w trakcie realizacji kontraktu. Proponowany przez nas Zintegrowany System Ochrony, gwarantuje optymalizację procesów ochronnych, podnosząc poziom bezpieczeństwa naszych Klientów.
Dbamy o dobre relacje w biznesie, opierając je o konstruktywny dialog, profesjonalizm działań oraz partnerstwo. Potencjał Solid Security oparty jest o kompetentny i zaangażowany Zespół. Działamy we wszystkich regionach Polski, poprzez profesjonalnie zorganizowaną strukturę operacyjną.
Pozycja Solid Security oraz ciągły rozwój firmy, związana jest z umiejętnością wykorzystywania wieloletniego doświadczenia, z właściwym rozumieniem potrzeb Klienta oraz inwestowaniem w kapitał ludzki i innowacyjne rozwiązania.
Zadania: Obsługa programu komputerowego do odbierania sygnałów alarmowych; Kontakt telefoniczny z Klientami w zakresie odbieranych sygnałów z obiektów monitorowanych (połączenia przychodzące i wychodzące bez sprzedaży) Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług;
Opis stanowiska: Wprowadzanie danych do systemu; Zamawianie artykułów biurowych i reklamowych; Współpraca z różnymi działami/oddziałami firmy; Sporządzanie raportów; Prace administracyjno-biurowe zlecone przez przełożonego;
Opis stanowiska: Realizacja polityki firmy w zakresie obsługi kluczowych kontrahentów, koordynowanie wewnętrznych procesów realizacji umów; Współpraca z poszczególnymi komórkami firmy; Planowanie wyników sprzedażowych oraz ich realizacja poprzez pozyskiwanie nowych kontrahentów na...
Opis stanowiska: Rejestracja dokumentów w bazie informatycznej; Telefoniczne umawianie prac dla techników; Rozliczanie prac serwisantów; Obsługa poczty elektronicznej; Nadzór nad realizacją zleceń; Przygotowywanie zestawień i raportów; Proste czynności mające na celu zachowanie porządku...
Opis stanowiska: Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych; Wprowadzanie danych do systemu; Wprowadzanie faktur kosztowych; Realizowanie bieżących zadań z zakresu księgowości;
Opis stanowiska: Prowadzenie dokumentacji kadrowej oddziałów - m.in. przygotowywanie umów, wystawianie świadectw pracy; Realizowanie bieżących zadań administracyjno-biurowych;
Jeśli w swojej pracy chciałbyś odpowiadać za: przygotowywanie oraz porządkowanie dokumentacji, współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w Spółce, pomoc w zakresie bieżących spraw administracyjnych, wprowadzanie danych do systemu, realizację dodatkowych zadań wynikających z bieżących potrzeb.
Opis stanowiska: Analiza danych kadrowo-płacowych, wejściowych i wyjściowych, poprzez raporty systemowe; Weryfikacja poprawności i terminowości odprowadzanych składek ZUS, NFZ oraz zaliczek na poczet podatku dochodowego; Współpraca z działem kadr i płac, księgowością i programistami IT;
Zakres obowiązków: realizacja dostaw zakupów spożywczych według standardów klienta, dbanie o przekazane mienie, rozliczenie z pobranych materiałów i narzędzi.
Zadania: Obsługa programu komputerowego do odbierania sygnałów alarmowych; Kontakt telefoniczny z Klientami w zakresie odbieranych sygnałów z obiektów monitorowanych (połączenia przychodzące i wychodzące bez sprzedaży) Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług; Kwalifikacje...
OPIS STANOWISKA nadzór nad pracą Działu i podwykonawców, osiąganie zakładanych wskaźników rentowności, raportowanie do Centrali zgodnie z wytycznymi, realizacja, rozwijanie i nadzór nad procesami technicznymi.
OPIS STANOWISKA Obsługa płacowa pracowników; Wprowadzanie danych do systemu kadrowo – płacowego; Sporządzanie listy płac, naliczanie wynagrodzeń; Weryfikacja składników wynagrodzeń; Przygotowanie zestawień dotyczących kwestii płacowych;
OPIS STANOWISKA Zakładanie teczek i prowadzenie akt osobowych pracowników; Wprowadzanie danych do systemu kadrowo – płacowego; Przygotowywanie umów, aneksów, wypowiedzeń dla pracowników; Przygotowanie zestawień dotyczących kwestii kadrowo – płacowych;
Opis stanowiska: Sporządzanie list płac; Naliczanie i realizowanie wynagrodzeń; Weryfikacja składników wynagrodzenia i potrąceń; Sporządzanie raportów i zestawień;
Opis stanowiska: Wspomaganie pracy przełożonego; Opracowywanie raportów i zestawień (Excel) Pilnowanie terminowości przedkładanych dokumentów; Właściwa organizacja obiegu informacji; Prowadzenie kalendarza spotkań;