Obowiązki: telefoniczne negocjowanie z klientem warunków spłaty zadłużenia; wyjaśnianie przyczyn opóźnień w spłatach; zapewnianie odpowiedniego poziomu i terminowości odzyskiwania należności; wyjaśnianie wątpliwości klientów związanych z nieopłaconą polisą; dbałość o wysoką jakość obsługi klienta;
OBOWIĄZKI: - obsługa klientów sklepu na stanowisku z wyrobami garmażeryjnymi i wędlinami, - przygotowywanie produktu do sprzedaży (krojenie, pakowanie),
Zadania: - Odbieranie połączeń telefonicznych od klientów - Telefoniczna obsługa klientów oraz udzielnie informacji -Budowanie długofalowych relacji z klientami
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - sprzedaż pokryć podłogowych, - doradztwo i kompleksową obsługę klienta, - dbanie o powierzoną grupę produktów.
Zadania: Przygotowywanie i kontrola poprawności umów zawieranych z personelem zewnętrznym, Naliczanie wynagrodzeń personelu zewnętrznego oraz tworzenie listy płac, Zarządzanie procesem wypłaty wynagrodzeń, wyjaśnianie rozbieżności, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji.
Zakres obowiązków: - ścianka róż w szklarni - sortowanie kwiatów - pakowanie - bukietowanie - praca w zmiennych warunkach (temperatura, wilgotnosc, czas pracy) - praca 5-6 dni w tygodniu, rowniez w weekendy