EPCM to zespół konsultantów executive search prowadzących rekrutacje na kluczowe pozycje w wiodących firmach z branży budowlanej oraz nieruchomości.
W swoim doświadczeniu mamy zrealizowane procesy rekrutacyjne na takie stanowiska jak CEO, Branch Director, Business Development Director, Development Director, Technical Director, Operations Director, Project Director, Development Manager, Project Manager, Facility Manager, Site Manager, Works Manager, Site Engineer, Senior Architect, Team Leader, Project Consultant, Senior Design Engineer, Senior Consultant, etc.
Koncentrujemy się na takich obszarach jak branża deweloperska, nieruchomości, budownictwo, projektowanie i architektura oraz usługi konsultingowe. Prowadzimy rekrutacje na terenie całego kraju, a także mamy doświadczenie w rekrutacjach zagranicznych.
Zadania: Bieżące wsparcie Dyrektor Działu HR i Administracji w zakresie codziennych zadań; Udział w zadaniach administracyjnych związanych z zarządzaniem działem; Kontakt z innymi działami / Pracownikami za zakresie wymiany informacji i dokumentacji; Inne zadania zlecone;
Zadania Projektowanie sieci teletechnicznych na potrzeby inwestycji kolejowych w Polsce; Nadzorowanie pracy asystentów; Współpraca z projektantami innych branż; Uczestniczenie w spotkaniach z zewnętrznymi podmiotami oraz w ramach realizowanego projektu w wewnątrz firmy.
Zadania Nadzór nad procesem wykonania robót budowlanych wraz z robotami towarzyszącymi; Koordynacja wykonywanych robót budowlanych w podległym zakresie; Harmonogramowanie robót oraz nadzór nad terminowością ich wykonania; Nadzór nad realizacją zadań wykonywanych przez podwykonawców oraz...
Przykładowe zadania Planowanie działań marketingowych spółki deweloperskiej oraz strategii marketingowej dla prowadzonych inwestycji z uwzględnieniem trendów rynkowych, określonych grup odbiorców, etc; Przygotowywanie i odpowiedzialność za budżet marketingowy – ATL, BTL, Digital;...
Zadania Udział w przygotowywaniu budżetów inwestycji deweloperskich (projekty mieszkaniowe) Współpraca w działem Land Acquisition w zakresie opiniowania nowych gruntów pod projekty deweloperskie; Udział w organizowaniu i prowadzeniu przetargów z ramienia Inwestora; Przygotowywanie...
Zadania Projektowanie sieci torowych na potrzeby inwestycji kolejowych w Polsce; Nadzorowanie pracy asystentów; Współpraca z projektantami innych branż; Uczestniczenie w spotkaniach z zewnętrznymi podmiotami oraz w ramach realizowanego projektu w wewnątrz firmy.
Zadania: Odpowiedzialność za planowanie materiałowe, zakupy i harmonogramowanie produkcji; Odpowiedzialność za eliminację nadmiarowych i przestarzałych materiałów; Zapewnienie terminowej dostawy do klientów; Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi i nowymi dostawcami;...
Zadania: Bieżące wyszukiwanie terenów pod inwestycje; Analiza potencjalnych nieruchomości gruntowych m.in. lokalizacja, komunikacja, plany miejscowe i inne uwarunkowania; Kontakt z lokalnymi instytucjami; Koordynacja procesu negocjacji związanych z zakupem nieruchomości; Prowadzenie działań...
Zadania: Codzienne wsparcie Specjalisty ds. Pozyskiwaniu Gruntów w wyszukiwanie terenów pod inwestycje; Wsparcie w analizie potencjalnych nieruchomości gruntowych m.in. lokalizacja, komunikacja, plany miejscowe i inne uwarunkowania; Kontakt z lokalnymi instytucjami; Wsparcie w powadzenie...
Zakres obowiązków: Prowadzenie projektów usprawniających pracę maszyn i urządzeń produkcyjnych; Wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu zwiększenie wydajności maszyn, poprawę jakości, redukcję postojów technicznych oraz redukcję kosztów utrzymania ruchu maszyn; Weryfikowanie...
Opis stanowiska: Koordynowanie pracą podległego zespołu (100 osób) Odpowiedzialność za wykonanie planów produkcyjnych i realizację wskaźników produkcyjnych; Nadzór nad przestrzeganiem i poprawą obowiązujących standardów oraz norm postępowania w podległym obszarze w zgodzie z...
Zakres obowiązków: Wdrażanie przyjętej strategii zakupowej; Budowanie relacji i współpraca z klientem wewnętrznym i zewnętrznym; Zapewnienie terminowego przepływu materiałów i realizacji zamówień; Zarządzanie platformą wewnętrzną związaną z cenami i dostawcami; Zarządzanie...
Opis stanowiska: Zarządzanie zespołem; Zapewnienie zgodności procesów produkcyjnych ze standardami jakościowymi firmy i klientów; Identyfikacja problemów jakościowych, koordynacja działań korygujących i zapobiegawczych; Stworzenie planu i procedur analiz jakościowych w oparciu o...
Zakres obowiązków: Konstruowanie nowych wyrobów i wprowadzanie zmian konstrukcyjnych w już istniejących; Wykonywanie obliczeń konstrukcyjnych; Ścisła współpraca z innymi członkami zespołu projektowego; Poszukiwanie nowych rozwiązań konstrukcyjnych i wspieranie nowych wdrożeń oraz...