Najczęściej zadawane pytania
Dlaczego mam się rejestrować?

Jest to niezbędne abyś mógł w pełni korzystać z zasobów serwisu Praca.pl. Tylko zarejestrowani użytkownicy otrzymują dostęp do profilu CV. Rejestracja jest bardzo łatwa i bezpieczna.

Jak się zarejestrować?

W celu zarejestrowania nowego konta użytkownika musisz wypełnić odpowiedni formularz dla firm lub osób prywatnych. Formularz rejestracyjny dla firm znajdziesz w dziale "szukam pracownika" a dla osób prywatnych w "szukam pracy". Jeśli poprawnie wypełniłeś zgłoszenie kliknij "rejestruj" następnie otrzymasz od nas e-mail na podany w formularzu adres poczty elektronicznej z prośbą o potwierdzenie rejestracji konta. W celu potwierdzenia kliknij w link znajdujący się w treści e-maila, od tej chwili będziesz zarejestrowanym użytkownikiem serwisu Praca.pl.

Jak zmienić hasło do mojego konta?

Jeśli zdecydujesz, że chcesz zmienić hasło do swojego konta w Praca.pl wystarczy jak zalogujesz się i wybierzesz opcję "zmiana hasła" dostępną w menu po lewej stronie. Następnie podaj nowe hasło i ponownie powtórz je w celu uniknięcia błędu, kliknij "zapisz" od tego momentu nowe hasło jest aktywne.

Jak zmienić moje dane?

Wszelkie dane jakie wprowadziłeś w ramach swojego konta oraz profilu CV możesz w każdej chwili modyfikować. Po zalogowaniu do konta w Praca.pl i wybraniu opcji "Edycja danych" lub odpowiednich opcji w sekcji "Moje CV" masz możliwość wprowadzenia zmian. Każda zmiana danych wymaga kliknięcia w "zapisz".

Zapomniałem hasła, co mam zrobić?

Jeśli zapomniałeś hasła do swojego konta, wystarczy że skorzystasz z opcji "przypomnienie hasła" dostępnego na stronie logowania. W formularzu podaj swój adres e-mail i kliknij "wyślij hasło" nasz system wyśle na zarejestrowany adres hasło do Twojego konta.

Jak wyszukać interesujące mnie ogłoszenia?

Wystarczy skorzystać z wyszukiwarki. Wybierz region oraz interesującą Cię kategorię, następnie kliknij w "szukaj ofert pracy" aby wyświetlić właściwe oferty. Jeśli chcesz zawęzić poszukiwania do konkretnego stanowiska lub firmy użyj "wyszukiwania zaawansowanego".

Jak użyć wyszukiwania zaawansowanego?

W polu "szukaj w ogłoszeniach" możesz wpisać interesujące Cię słowo na przykład nazwę stanowiska pracy (wyszukiwanie w całej treści ogłoszenia) lub możesz wybrać kategorie, regiony a także wyświetlić oferty tylko z określonego przedziału czasowego. Pamiętaj! Dostępne opcje możesz wybierać jednocześnie jednak to może ograniczyć wyniki wyszukiwania.

Jak zamieścić moje CV?

Jeśli chcesz zamieścić swoje CV wystarczy kliknąć w panelu użytkownika na "moje CV", a następnie wypełnić formularz.

Czy mogę wydrukować moje CV?

Oczywiście, po uprzednim zamieszczeniu CV wystarczy kliknąć na "moje CV" a następnie "podgląd CV". Na dole tej strony znajduje się przycisk "drukuj".

Co to jest subskrypcja ofert pracy?

To nic innego jak powiadomienie wysyłane na podany adres e-mail o nowych ogłoszeniach spełniających podane przez Ciebie kryteria.

Jak skorzystać z subskrypcji ofert?

Należy kliknąć na "subskrypcja ofert pracy" , następnie ustalić kryteria dotyczące ofert i zapisać. Powiadomienie będzie wysyłane na adres e-mail podany podczas rejestracji.

Co to jest "Oferta Tygodnia"?

Jest to oferta, która jest specjalnie wyróżniona na stronie głównej portalu oraz na początku listy ofert pracy jak i wynikach wyszukiwania, gdy spełni warunki wyznaczone przez użytkownika. Dzięki temu jest ona częściej oglądana przez użytkowników niż inne oferty co zwiększa ilość nadesłanych aplikacji.

Jak dołączyć logo firmy?

Jeśli chcesz dołączyć logo firmy zaloguj się i kliknij na "dodaj logo firmy". Następnie stosuj się do podanych na tej stronie informacji.

Jak skorzystać z formularza kontaktowego?

Jeżeli ten tekst nie wyczerpuje Twoich pytań, bądź nie znalazłeś/aś w nim rozwiązania swojego problemu użyj formularza kontaktowego. Wystarczy, że klikniesz "kontakt" znajdujący się na dole strony. Wypełnisz wszystkie pola i wyślesz tą wiadomość do nas. Odpowiemy najszybciej jak tylko będzie to możliwe.