Praca.pl Praca Zachodniopomorskie
Asystent/ka ds. Administracji

Praca Asystent/ka ds. Administracji zachodniopomorskie

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Asystent Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Organizowanie pracy biura i zapewnienie sprawnego przepływu dokumentów oraz informacji. Obsługa korespondencji oraz przyjmowanie i realizacja połączeń telefonicznych. Nadzorowanie obiegu dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami. Współpraca z zespołami wewnętrznymi w zakresie...
  •  
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    ISS Polska Sprawdzona firma   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Organizowanie pracy sekretariatu. Odbieranie, sortowanie i doręczanie korespondencji adresowanej do poszczególnych działów administracyjnych. Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących. Ewidencjonowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi...
  • Asystent / Asystentka Kierownika Placówki Edukacyjnej

    Klient portalu Praca.pl   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Organizacja zajęć dydaktycznych w placówce. Rekrutacja i wsparcie dla nauczycieli. Nadzór nad kadrami i działaniem szkoły. Sprawdzanie realizacji programów nauczania. Zarządzanie dokumentacją szkolną zgodnie z prawem oświatowym. Implementacja planu rozwoju szkoły. Utrzymywanie standardów obsługi.