Praca.pl Praca Administracja biurowa
Asystentka Zarządu

Praca Asystentka Zarządu

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 10

  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
  • Asystent Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie
    2 dni
    Zarządzanie codziennym harmonogramem, podróżami służbowymi, rejestracją wydatków i koordynacją spotkań. Nadzór nad dokumentacją, monitorowanie zadań i identyfikowanie rozwiązań problemów operacyjnych. Utrzymywanie wysokich standardów jakości i precyzji oraz wspieranie komunikacji międzyzespołowej.
  •  
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Administracji Biura

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    bieżąca obsługa administracyjna biura oraz wsparcie zadań recepcyjnych; zarządzanie dokumentacją i dbanie o prawidłowy obieg informacji; obsługa wewnętrznych systemów rezerwacyjnych i zgłoszeniowych; monitorowanie zaopatrzenia oraz składanie zamówień na materiały biurowe i spożywcze;...
  • Executive Assistant

    ISS Polska Sprawdzona firma   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie
    4 dni
    Job Summary: We are seeking a highly organized, proactive, and resourceful Executive Assistant. As a key supporting member of the organization, you will ensure seamless operations of administrative and strategic activities by managing calendars, travel arrangements, expense reports, meeting...
  • Front Office & Facility Support

    ISS Polska Sprawdzona firma   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa administracyjna biura, wsparcie procesów recepcyjnych. Zarządzanie obiegiem dokumentów. Obsługa systemów zgłoszeniowych, rezerwacyjnych oraz aktualizacja danych systemowych. Monitorowanie stanu zaopatrzenia, zamawianie materiałów biurowych i...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Kronospan Mielec Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Wsparcie organizacyjne pracy Członków Zarządu; Zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań Zarządu; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości; Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli,...
  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Samodzielny referent / Samodzielna referentka / Specjalista / Specjalistka ds. obsługi sekretariatu

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kierowanie pracą sekretariatu Wydziału, w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcia...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Organów Spółki

    Klient portalu Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Koordynacja logistyczna: Organizacja i efektywne zarządzanie kalendarzem spotkań i posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej. Wsparcie merytoryczne: Aktywne przygotowywanie i redagowanie kluczowej dokumentacji na potrzeby organów Spółki (m.in. uchwały, pełnomocnictwa, raporty i sprawozdania)....
  • Asystent / Asystentka Zarządu z j. angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    12 dni
    Obsługa Biura: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy. Kalendarz i Organizacja: Prowadzenie kalendarza spotkań i wykonywanie innych zadań organizacyjnych. Tłumaczenia: Realizacja tłumaczeń ustnych i pisemnych dokumentów (PL/EN). Transport i Podróże: Kierowanie...

Praca Asystentka Zarządu

Asystentka zarządu / asystent biura zarządu to osoba, która oferuje wsparcie administracyjne i organizacyjne na najwyższym szczeblu zarządzania przedsiębiorstwem. Miejsca pracy na to stanowisko tworzone są wszędzie tam, gdzie funkcjonuje zarząd, a więc w korporacjach i nieco mniejszych firmach. Na rynku pracy regularnie pojawiają się oferty dotyczące takich stanowisk jak sekretarka biura zarządu, asystentka dyrektora generalnego, asystent specjalisty ds. administracyjnych, asystentka dyrektora zarządzającego czy asystentka dyrektora handlowego.

Zakres obowiązków pracownika administracyjnego, wspierającego biuro zarządu, może być różnorodny. Najczęściej jednak do obowiązków takiej osoby należy prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, organizacja pracy biura, zamawianie materiałów biurowych i promocyjnych, odbieranie telefonów, obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, wspieranie członków zarządu w czasie spotkań wewnętrznych i z klientami. Czasami zakres odpowiedzialności asystentki ds. wsparcia zarządu jest szerszy. Osoba ta może zajmować się też chociażby koordynacją projektów biznesowych, przygotowywaniem raportów i prezentacji na potrzeby zarządu, sporządzanie notatek biznesowych czy dokumentów, sprawdzanie poprawności danych w umowach. W naszym serwisie znajdziesz atrakcyjne oferty pracy na stanowiska administracyjne. Sprawdź!

Asystentka biura zarządu – co robi?

Podstawowym zadaniem asystentki biura zarządu / asystentki zarządu, jak sama nazwa wskazuje, jest asystowanie i pomoc członkom zarządu w wypełnianiu ich obowiązków. Do typowych obowiązków osoby obejmującej tę posadę należy m.in.:

  • zarządzanie kalendarzem spotkań,
  • przygotowywanie i obsługa korespondencji, zarówno wewnętrznej jak i zewnętrznej, 
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, 
  • organizowanie podróży służbowych,
  • przygotowywanie materiałów na konferencje i spotkania biznesowe, 
  • koordynowanie pracy sekretariatu,
  • współpraca z innymi działami w firmie, w tym z działem księgowości oraz kadr.

Bieżące zadania mogą się nieco różnić zależnie od miejsca pracy. Np. nieco inne obowiązki może mieć asystent dyrektora handlowego, który wspiera go w czasie przygotowywania analiz dotyczących sprzedaży czy raportów z realizacji celów marketingowych, a nieco inne sekretarka biura zarządu, tworząca protokoły ze spotkań, witająca klientów biznesowych i obsługująca centralę telefoniczną. W czasie przeglądania nowych ofert pracy na stanowisko asystentki zarządu zwróć uwagę na zakres obowiązków!

Jak zostać asystentką zarządu?

Pracodawcy często, chociaż nie zawsze, oczekują od kandydatek i kandydatów wykształcenia wyższego. Nawet jeśli nie jest to wymagane,  ukończenie studiów wyższych z administracji, zarządzania czy psychologii biznesu może być jednak dużym atutem. Preferowane są osoby z doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku, chociażby jako pracownik biurowy niższego szczebla, asystentka biurowa czy sekretarka. Kandydaci powinni wykazać się znajomością prawa pracy, zarządzania zasobami ludzkimi oraz podstaw księgowości. Rekruter z pewnością zapyta też o umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego, a także poziom znajomości języka angielskiego. Co istotne, asystentka zarządu musi cechować się dużą dyspozycyjnością, w tym być gotowa na pełnienie obowiązków w niestandardowych godzinach i w różnych lokalizacjach, np. w czasie podróży służbowych.

Stanowisko asystentki członka zarządu – predyspozycje

Pracodawcy szukają osób, które cechują się:

  • doskonałą organizacją pracy, 
  • rzetelnością i dokładnością, 
  • terminowością, 
  • dobrą pamięcią, 
  • wysoką kulturą osobistą,
  • dyskrecją i wyczuciem,
  • umiejętnością pracy pod presją czasu,
  • samodzielnością w działaniu,
  • umiejętnością budowania profesjonalnych relacji biznesowych.

Często liczy się także odpowiednia prezencja. Asystentka zarządu powinna być zawsze schludna, ubrana stosownie do okoliczności (np. musi przestrzegać dress code'u biznesowego) i umieć godnie reprezentować firmę np. na spotkaniach branżowych czy w kontaktach z kontrahentami.

Ile zarabia asystent zarządu?

Zarobki asystentki zarządu są zależne od poziomu odpowiedzialności, zakresu pracy, ale też wielkości i lokalizacji firmy, w jakiej jest zatrudniona. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń (badanie przeprowadzone przez serwis wynagrodzenia.pl) asystentka zarządu średniego szczebla otrzymuje najczęściej pensję w wysokości około od 5 tys. do 7,3 tys. zł brutto na miesiąc.

Najnowsze oferty pracy dla asystentki prezesa zarządu

Szukasz nowej pracy, która pozwoli Ci rozwinąć skrzydła w świeci biznesu? Sprawdź najnowsze oferty pracy na stanowiska administracyjne i biurowe. Pamiętaj, by ustawić Job Alert i regularnie wysyłać swoje zgłoszenia!

Praca asystentka zarządu – najczęściej zadawane pytania:

  • Jak wygląda rekrutacja na stanowisku asystentki zarządu?

Proces rekrutacyjny najczęściej jest dwustopniowy. Zwykle od kandydatek i kandydatów oczekuje się nadesłania CV i listu motywacyjnego. Wybrane osoby są zapraszane na rozmowę kwalifikacyjną. Zdarza się także, że kandydaci są proszeni o wykonanie testu kompetencyjnego albo sprawdzana jest ich znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego (jeśli znajomość tegoż jest niezbędna na danym stanowisku). Informacja o tym, jak przebiega rekrutacja, zwykle znajduje się w ofercie pracy na stanowisko asystenta zarządu.

  • Jakie umiejętności są niezbędne na stanowisku dla asystentki zarządu?

W pracy asystentki czy asystenta zarządu najważniejsze są kompetencje organizacyjne i administracyjne, w tym umiejętność efektywnego zarządzania czasem, uważnego prowadzenia kalendarza spotkań zarządu. By wykonywać swoje obowiązki, taka osoba musi umieć obsługiwać sprzęt biurowy, a także biurowe oprogramowanie. Bardzo ważne są również rozwinięte umiejętności komunikacyjne, zdolność nawiązywania kontaktu i podtrzymywania relacji biznesowych, a także wysoka kultura osobista. Jeśli zastanawiasz się, co jeszcze musisz umieć, przejrzyj aktualne oferty pracy na stanowisko asystentki zarządu i zwróć uwagę na wymagania wymieniane najczęściej przez pracodawców.