Twój zakres obowiązków: sporządzanie raportów operacyjnych na potrzeby Spółki; korzystanie z baz danych (SQL) oraz pozostałych narzędzi umożliwiających sprawne i optymalne raportowanie w Spółce; analiza czynników mających wpływ na procesy sprzedażowe oraz windykacyjne zachodzące w...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Responsibilites: Targeting, forecasting and analysis preparation of business unit as support for the business unit manager and head of BC to translate strategy and targets into a financial plan; Preparing internal reports, insights and analyses to business unit manager and head of BC as support in...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie kontrolingu, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Responsibilities Monthly, quarterly, annual cash-flow projections and modelling-ntercompany and bank debt, related reporting, including loan amortization; Capitalization of expenses into PPE, review of PPE depreciation rates, indicators of Impairment; Cash management, order to pay, purchase to pay,...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: monitorowanie budżetu, identyfikację ryzyk oraz przygotowywanie propozycji działań naprawczych, rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu państwa, weryfikację rozliczeń cząstkowych, tworzenie raportów zbiorczych dotyczących rozliczeń,...
Zakres obowiązków: Przygotowywanie analiz, prognoz, planów, strategii, a także budżetów; Kontrola powyższych realizacji oraz analiza odchyleń; Monitorowanie wpływu decyzji biznesowych na wyniki finansowe organizacji; Dostarczanie wyjaśnień do miesięcznych wyników, analiza trendów oraz...
Opis stanowiska: weryfikacja jakości danych oraz ich integracji z wielu źródeł; rozwój i optymalizacja narzędzi raportowych, w tym MS Excel w celu automatyzacji pracy i poprawy jakości danych; pomoc w tworzeniu ujednoliconych raportów i procedur; weryfikacja i reagowanie na ewentualne...
Accounting and controlling for transactions related to stock/merchandise: Stock reconciliation execution and performing deep dive in analysis of discrepancies; Statistical and accounting margin reconciliation execution and diagnosis of discrepancies; Calculation and posting of goods’ cost of...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
czynny udział w procesie budżetowania, przygotowywaniu forecastu, planów oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń, sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby Zarządu i jednostek budżetowych, wykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twój zakres obowiązków Sporządzanie raportów i analiz finansowych wraz z ich interpretacją (przychody, struktura kosztów, odchylenia wyników w stosunku do prognoz); Analiza zapasów magazynowych; Sporządzanie raportu przychodów ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów;...
Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
About the department: The job is located in Coloplast Business Centre in Szczecin, Poland. Global Operations Controlling in CPBC is part of worldwide Global Operations (GO) Finance Organization. We cooperate with Production Sites, Sales Subsidiaries and Head Quarter, where we perform business and...
specjalista senior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
We are looking for a Business Controller for Eurofins Environment Laboratory in Poland. The position is based in Katowice. The Business Controller will work closely with the Business Line Leader and Business Unit Managers of the Environment Business Line and fulfil a range of responsibilities under...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
13 dni
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie raportów i analiz finansowych wraz z ich interpretacją Sporządzanie raportu przychodów ze sprzedaży; Analiza miesięcznych kosztów oraz weryfikacja poprawności księgowań w systemie; Sporządzanie rezerw RMB oraz zestawienia wydatków; Sporządzanie...