Twój zakres obowiązków nawiązywanie i zarządzanie długotrwałymi relacjami z klientami; Realizacja planów sprzedażowych; Budowanie marki własnej oraz marki firmy; Podnoszenie kwalifikacji zawodowych w oparciu o szkolenia w firmie; Efektywne zarządzanie własnym czasem; Zarządzanie...
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO...