Praca.pl Praca
doradca techniczny ds klientow niemieckojezycznych

Praca doradca techniczny ds klientow niemieckojezycznych

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 3

  • Customer Technical Support Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Customer Support: Handling calls and emails, assisting in resolving technical issues. Problem Solving: Using your technical expertise to find quick solutions for customers. Data Entry: Ensuring accuracy when inputting information into the system to maintain smooth processes. Building Relationships:...
  • Doradca Techniczny / Doradczyni techniczna ds. Klienta Niemieckojęzycznego

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Telefoniczne wsparcie klientów niemieckojęzycznych w zakresie usterek, gwarancji oraz części; Udzielanie wskazówek technicznych i proponowanie rozwiązań możliwych do wykonania zdalnie; Dobieranie produktów dopasowanych do potrzeb rozmówcy; Praca w systemie CRM oraz obsługa zgłoszeń...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    1 dni
    obsługa zgłoszeń klientów niemieckojęzycznych telefonicznie i mailowo; wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych i bieżących trudności klientów; wprowadzanie danych do systemu z zachowaniem poprawności i rzetelności; budowanie pozytywnych relacji z klientami poprzez profesjonalną komunikację;
  •  
  • Customer Technical Support Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Customer Support: Handling calls and emails, assisting in resolving technical issues. Problem Solving: Using your technical expertise to find quick solutions for customers. Data Entry: Ensuring accuracy when inputting information into the system to maintain smooth processes. Building Relationships:...