Praca.pl Praca
Inspektor ds rozwoju

Praca Inspektor ds rozwoju

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 5

  • Inspektor ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Wydziale Kadr i Płac, Referacie Spraw Osobowych

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Administrowanie procesami rekrutacji, oceny i podnoszenia kwalifikacji w formach szkolnych w Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym m.in.: organizowanie rekrutacji pracowników na wolne stanowiska urzędnicze zgodnie z obowiązującymi przepisami; administrowanie dokumentacją ocen...
  • Inspektor

    Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Nazwa komórki organizacyjnej: Wydział Postępowań Administracyjnych EFS Liczba stanowisk: 1 Wymiar etatu: 1/1 Główne obowiązki wykonywane na stanowisku: prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowanie projektów decyzji ws.: zwrotu nieprawidłowo wykorzystanej dotacji, udzielania...
  •  
  • Praca.pl
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Rola: Analiza i monitorowanie wymagań jakościowych dla produktów i procesów. Tworzenie analizy danych jakościowych, raportów i statystyk. Identyfikacja błędów jakościowych, podejmowanie działań korygujących i zapobiegawczych. Wykonywanie audytów jakości produktów i procesów....
  • Specjalista ds. instalacji sanitarnych w Zespole Przygotowania Inwestycji i Remontów

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Nazwa stanowiska: specjalista ds. instalacji sanitarnych w Zespole Przygotowania Inwestycji i Remontów Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Ocena stanu instalacji i urządzeń sanitarnych przeznaczonych do remontu w istniejących budynkach. Opracowanie wytycznych dla...