Praca.pl Praca
konsultant wsparcia aplikacji

Praca konsultant wsparcia aplikacji

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Asystent Działu Handlowo-Informatycznego

    Drozapol Profil SA   Bydgoszcz, naprzeciwko Powiatowego Urzędu Pracy    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Wsparcie pracy handlowców w biurze i w terenie; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie bazy klientów; Wprowadzanie do systemów dokumentacji magazynowo-handlowych; Opracowywanie grafik, banerów, blogów, ulotek; Wdrażanie nowoczesnych rozwiązań AI w pionie handlowym; Diagnozowanie...
  • Wsparcie Techniczne - Obsługa Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Kompleksowe rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem głównych kanałów wsparcia. Badanie przyczyn źródłowych (root cause) zgłaszanych incydentów przy użyciu narzędzi diagnostycznych (np. Chrome Dev Tools, logi aplikacji, systemy monitorujące)....
  •  
  • Technical Support (API) 

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    About the role: We’re looking for an API Solutions Expert to work closely with enterprise customers and engineers to resolve complex issues and scale systems. You’ll manage tasks from report to completion, collaborating with technical teams to optimize API performance. If you’re passionate...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozwiązań Technologicznych z językiem niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Twoje Zadania: Codzienna komunikacja z klientami oraz zespołami wewnętrznymi (telefon, e-mail, czat). Wdrażanie i weryfikacja internetowych produktów u klientów. Zapewnienie wsparcia, szkoleń i doradztwa w zakresie użytkowania produktów. Budowanie pozytywnych relacji, z entuzjazmem i...