specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 godz.
Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Sprzedaży.
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat / część etatu
8 godz.
Twoja Rola Prowadzenie procesu wdrożenia nowych produktów (od koncepcji do komercjalizacji). Zarządzanie cyklem życia produktu i monitorowanie jego sukcesu. Poszukiwanie i nawiązywanie współpracy z dostawcami opakowań i partnerami zewnętrznymi. Opracowywanie harmonogramów i kontrola ich...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat / część etatu
2 dni
Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego, Koordynowanie procesu...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Holandia
pracownik fizyczny umowa o pracę tymczasową pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat / część etatu
5 dni
Kluczowe Zadania Odpowiedzialność za wprowadzenie i sukces rynkowy nowych produktów. Zarządzanie portfolio produktowym i kreowanie nowych koncepcji. Koordynacja pełnego procesu wdrożeń (od pomysłu do produktu finalnego). Nadzór nad harmonogramami prac projektowych. Monitorowanie rynku,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres: Wprowadzanie zamówień do systemu, wystawianie faktur i dokumentów magazynowych. Organizacja logistyki (zlecenia transportowe, awizacja dostaw). Prowadzenie rozliczeń z klientami oraz bieżące kontakty/korespondencja. Tworzenie zestawień, raportów i analiza danych sprzedażowych.