Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie aplikuj bez CV
5 dni
księgowanie WB, faktur; potwierdzanie sald; prowadzenie korespondencji z zespołem pracującym zdalnie; elektroniczne układanie dokumentów – praca z programem księgowym;
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Bieżąca weryfikacja i segregowanie dokumentów, Zapisywanie wyciągów bankowych w odpowiednich katalogach, zaczytywanie ich do Księgi handlowej i księgowanie wyciągów, Dokonywanie uzgodnień rozrachunków z kontrahentami i pracownikami, Wprowadzanie do systemu i księgowanie faktur zakupowych...
Zakres obowiązków: udział w procesie likwidacji i kasacji składników majątku, zgodnie z obowiązującymi na Uczelni uregulowaniami wewnętrznymi; przeprowadzenie oszacowań wartości składników majątku na wniosek kierowników jednostek/komórek organizacyjnych Uczelni, współpraca z...
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Twój zakres obowiązków wystawianie zaświadczeń o niezaleganiu, wystawianie NIP-8 i VAT-R, wprowadzanie dokumentów do systemów księgowych (księgowanie/skanowanie dokumentów), przygotowywanie pism, wprowadzanie dokumentów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, uczestnictwo w...
About the department General Ledger Team supports Coloplast entities across the globe in ensuring completeness and accuracy of financial reporting. We are team of over 20 people that perform journal entry postings, balance sheet accounts reconciliation, inventory analysis, fixed assets and leased...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat 4 300 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego; rejestr sprzedaży; rozliczanie kurierów; skanowanie, drukowani i archiwizowanie dokumentów; porządkowanie, opisywanie i wprowadzanie do excela dokumentów kosztowych i zakupowych; dostarczanie dokumentów do biura rachunkowego,...
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
8 dni
Opis stanowiska: Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Ewidencja i weryfikacja danych klientów w systemach kadrowo-płacowych, Przygotowywanie standardowej dokumentacji płacowej zgodnie z nadanymi uprawnieniami w systemie...