Praca.pl Praca
opiekun klienta b2b

Praca opiekun klienta b2b

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 8

  • Schenker sp z o.o.
    specjalista (mid) / menedżer
    20 godz.
    Zakres zadań: Analiza rynku i identyfikacja potencjalnych kluczowych klientów: Przeprowadzanie badań rynku w celu identyfikacji potencjalnych dużych klientów oraz analiza ich potrzeb logistycznych; Rozwój i utrzymanie relacji z obecnymi kluczowymi klientami: Regularne spotkania i rozmowy z...
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta B2B

    Kreski Spółka Jawna Piotr Gałecki Łukasz Gałecki   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Zakres obowiązków: Aktywna obsługa klienta; Przygotowywanie ofert i wycen napraw serwisowych sprzętu; Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych; Współpraca z pozostałymi działami firmy; Rozkład aktywności: obsługa e-mail 50%, zgłoszenia systemowe 25%, rozmowy telefoniczne 25%
  • TBS Consulting
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Doradztwo techniczne i dobór rozwiązań dla Generalnych Wykonawców, związanych z realizacją Centrów Logistycznych. Pozyskiwanie projektów technicznych o wartości powyżej kilku milionów złotych. Przygotowanie ofert handlowych oraz ścisła współpraca z działem...
  • Key Account Manager

    EAP24   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B
    4 dni
    Główne zadania: Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku B2B / HR; Analiza potencjału biznesowego i motywacyjnego oraz kontakt z potencjalnym klientem; Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie prezentacji dla klientów; Obsługa pozyskanych kontraktów i odpowiedzialność za P&L klienta;...
  • Account Manager

    ManpowerGroup   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    6 dni
    Zadania: Rozwój sprzedaży na terenie województw: łódzkie i wielkopolskie; Dbanie o jakość relacji i budowanie długofalowej współpracy z Klientami; Negocjacje warunków współpracy; Identyfikacja i analiza czynników warunkujących wzrost sprzedaży; Czynne uczestnictwo w kreowaniu i...