Twoim zadaniem będzie: Rejestracja korespondencji, tworzenie i prowadzenie archiwum korespondencji, Prowadzenie protokołów ze spotkań z klientem i podwykonawcami w projekcie, Rejestracja i przechowywanie dokumentacji projektowej, warsztatowej i wykonawczej, Udział w kompletowaniu dokumentacji...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad eksploatacją wszelkich urządzeń i instalacji w hali sprzedaży, przeprowadzanie kontroli technicznych, wykonywanie napraw, konserwacji, itp., prowadzenie dokumentacji technicznej, nadzór nad stanem technicznym budynku i terenu zakładu pracy.
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad eksploatacją wszelkich urządzeń i instalacji w hali sprzedaży, przeprowadzanie kontroli technicznych, wykonywanie napraw, konserwacji, itp., prowadzenie dokumentacji technicznej, nadzór nad stanem technicznym budynku i terenu zakładu pracy.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad eksploatacją wszelkich urządzeń i instalacji w hali sprzedaży, przeprowadzanie kontroli technicznych, wykonywanie napraw, konserwacji, itp., prowadzenie dokumentacji technicznej, nadzór nad stanem technicznym budynku i terenu zakładu pracy.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Wymagania: Doświadczenie w eksploatacji technicznej budynków użyteczności publicznej i utrzymania infrastruktury (prawidłowa konserwacja budynku wraz z mediami, zarządzanie usługami zewnętrznymi – ochrona, sprzątanie itp.) LUB doświadczenie w inwestycjach poprzez wykonywanie...
Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przygotowywanie do wysyłki korespondencji...
Kluczowe obowiązki: Wspomaganie pracy działów technicznych. Obsługa kancelarii i sekretariatów, archiwizowanie dokumentów. Weryfikacja kompletności dokumentacji technicznej. Obsługa korespondencji wychodzącej. Pomoc w innych pracach działu administracyjnego.
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: kontrola uprawnień pracowników (certyfikaty, kompetencje etc.) planowanie prac i organizacja ruchu; prowadzenie rejestrów; udział w naradach;
Twoim zadaniem będzie: Rejestracja korespondencji, tworzenie i prowadzenie archiwum korespondencji, Prowadzenie protokołów ze spotkań z klientem i podwykonawcami w projekcie, Rejestracja i przechowywanie dokumentacji projektowej, warsztatowej i wykonawczej, Udział w kompletowaniu dokumentacji...
Osoba zatrudniona na stanowisku Koordynatora ds. FM będzie odpowiedzialna za: Prowadzenie kontraktu IFM w powierzonym rejonie (struktura rozproszona); Koordynacja usług związanych z prawidłowym utrzymaniem powierzchni magazynowo-biurowych Klienta (serwis handyman, serwis techniczny, recepcja);...