Opis stanowiska: Odpowiedzialność za kreowanie strategii komunikacji wewnątrzsystemowej, e-mail marketing, treści edukacyjne dla użytkowników MyBenefit. Tworzenie, edytowanie i aktualizowanie contentu tekstowego oraz video. Redagowanie treści marketingowych, sprzedażowych oraz koordynowanie...
Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiedzialny/a za cały proces sprzedaży do kluczowych klientów z obszaru Administracji Publicznej; Codziennym wyzwaniem będzie sprzedaż pełnego portfolio usług Benefit Systems: Karty MultiSport, Kafeterii MyBenefit oraz Karty MultiLife;...
Sprawdź swój codzienny plan treningowy W naszym zespole będziesz odpowiadać za pozyskiwanie nowych klientów biznesowych. Zajmiesz się sprzedażą Programu MultiLife oraz MultiSport - jednego z głównych świadczeń oczekiwanych na rynku pracy oraz otrzymasz bazę potencjalnych klientów,...
Na rozgrzewkę kilka pytań Czy możesz pochwalić się doświadczeniem w aktywnym pozyskiwaniu klientów? Zimne telefony są dla Ciebie dobrym krokiem na drodze do budowania relacji z potencjalnymi klientami? Lubisz kontakt z klientami drogą telefoniczną, mailową oraz spotkania bezpośrednie?...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Doradzanie klientom w wyborze wina. Budowanie dobrych relacji z klientami. Uzupełnienie ekspozycji na stoisku. Realizacja budżetu sprzedaży.
Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiedzialny/a za cały proces opieki i dosprzedaży do naszych klientów biznesowych we wsparciu Zespołu ds. Obsługi Klienta; Codziennym wyzwaniem będzie sprzedaż pełnego portfolio usług Benefit Systems: Karty MultiSport, Kafeterii...
Benefit Systems S.A.Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego
praca hybrydowa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
10 dni
Sprawdź swój codzienny plan treningowy Będziesz odpowiedzialny/-a za cały proces opieki, sprzedaży i dosprzedaży do naszych klientów we wsparciu zespołu posprzedażowej obsługi klienta, Wyposażymy Cię w wiedzę o sposobach współpracy z klientami Benefit Systems, Otrzymasz niezbędny...
Na co dzień będziesz: odpowiedzialny za stały kontakt z klientami, utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami, odpowiedzialny za umawianie spotkań w placówkach banku, przedstawiał odpowiednio dobrane pod klienta propozycję oraz oferty, doradzać swoim Klientom.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji.
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży. Pozyskiwanie i przekazywanie wiedzy...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
11 dni
Zakres obowiązków: Sprzedawanie urządzeń do dezynfekcji i monitorowania jakości wody w basenach, Doradzanie klientom w wyborze produktów, Realizacja celów sprzedażowych, Pomaganie w działaniach marketingowych, Szkolenie użytkowników i pokazywanie produktów, Reprezentowanie firmy na...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientem; Uczestniczenie w negocjacjach i spotkaniach handlowych; Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży; Tworzenie i monitorowanie ofert handlowych;
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
Twój zakres obowiązków: Obsługa sprzedażowa przydzielonych klientów zgodnie z obowiązującą procedurą. Niezwłoczne wprowadzanie zleceń do systemu. Informowanie klientów o terminie realizacji zamówienia – najpóźniej w ciągu 48 godzin od momentu wpłynięcia zamówienia....
Czym się będziesz zajmować? Pozyskiwaniem nowych Klientów i skuteczną identyfikacją ich potrzeb, Rozwojem sprzedaży oferowanego przez firmę oprogramowania CAM, Prowadzeniem aktywnych działań handlowych, Negocjacjami warunków umów i ich finalizacją, Realizacją wyznaczonych celów sprzedażowych.
specjalista junior / mid umowa agencyjna / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi; Przygotowywanie ofert ubezpieczenia dostosowywanych do potrzeb i oczekiwań klientów oraz zapewniających najlepszą ochronę; Prowadzenie spotkań sprzedażowych; Zdobywanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
13 dni
Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od Ciebie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klienta - pomoc w wyborze stylizacji - odpowiedniej do okazji i sylwetki; kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy, budowanie autorytetu profesjonalnego Doradcy Klienta; dbałość o porządek i odpowiednią ekspozycję towaru; zamawianie i przyjmowanie...
Zakres obowiązków: Realizacja planów sprzedażowych oraz monitorowanie wyników sprzedażowych z wykorzystaniem obowiązujących analiz i raportów; Przygotowywanie ofert handlowych; Aktywne poszukiwanie nowych partnerów handlowych na powierzonym terenie; Utrzymywanie dobrych relacji i wysokiej...
AAA AUTOPoznań, Szwajcarska 14
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
15 dni
Opis stanowiska: Bezpośrednia i stacjonarna obsługa Klientów wg standardów firmy; Analiza potrzeb klientów, negocjacja cen; Wprowadzanie danych klientów do wewnętrznego systemu; Jazdy testowe; Dbałość o właściwą ekspozycję samochodów; Nasze wymagania: Dobra znajomość branży...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.