Praca.pl Praca
przedstawiciel handlowy ds rynku nowoczesnego

Praca przedstawiciel handlowy ds rynku nowoczesnego

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 2

  • Bakoma Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Budowanie ekspozycji w kanale nowoczesnym. Dbałość o pełną ofertę asortymentową. Realizacja targetów sprzedażowych i ekspozycyjnych oraz ich raportowanie. Realizacja promocji centralnych. Doradzanie i budowanie relacji z klientami. Monitorowanie rynku i działań konkurencji.

Praca ds nowoczesnego przedstawiciel handlowy małopolskie mazowieckie ... najnowsze oferty pracy

  • Przedstawiciel Handlowy (sprzedaż kopiarek, drukarek lub urządzeń biurowych)

    COPYLAND Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    aktywna sprzedaż urządzeń i rozwiązań znajdujących się w ofercie COPYLAND klientom końcowym, czyli firmom prywatnym oraz instytucjom publicznym, a w szczególności: aktywne wyszukiwanie potencjalnych klientów oraz opracowywanie planów działania na przyszłość tworzenie i prezentowanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Materiałów i Programów Edukacyjnych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: analiza potrzeb edukacyjnych uczelni i firm (w szczególności działów HR), identyfikacja trendów oraz wdrażanie skutecznych strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów w środowisku akademickim i korporacyjnym, rozwijanie relacji i sieci kontaktów,...
  • Key Account Manager

    Bakoma Sp. z o.o.   Koprki    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    ZADANIA: Prowadzenie sprzedaży na rynku dystrybucji nowoczesnej. Bezpośrednia obsługa wybranej grupy kluczowych klientów. Planowanie, rozwój i maksymalizacja sprzedaży produktów firmy w sieciach handlowych (w tym wprowadzanie na rynek nowych produktów). Zwiększanie asortymentu u...