MISJA W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym , zorientowanym na ich potrzeby podejściem. OCZEKIWANIA...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Zakres obowiązków: check-in, check-out, w tym wystawianie faktur VAT; przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowych; bieżąca obsługa gości; PRACA STAŁA od zaraz;
MISJA W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym , zorientowanym na ich potrzeby podejściem. OCZEKIWANIA...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Wymiar czasu pracy: pełen etat Komórka organizacyjna: Pion Kanclerza/ Dział Domów Studenckich Wymagania kwalifikacyjne, wykształcenie, doświadczenie zawodowe: wykształcenie min. średnie (mile widziane kierunkowe: hotelarsko-turystyczne), zorientowanie na potrzeby gości, umiejętność...
Twój zakres obowiązków: W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.
Twoja misja Będziesz współtworzyć dział Rezerwcji kompleksowo obsługujący dwa hotele Novotel & Ibis ( 516 pokoi) w samym centrum miasta. Wniesiesz doświadczenie i profesjonalizm na polu bezpośredniego zarządzania rezerwacjami indywidualnymi oraz grupowymi.
TWOJA MISJA Zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję, Maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, Szkolenie i...
Twoja misja Będziesz wspierać Kierownika Recepcji w zapewnieniu skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez nadzorowanie pracy zespołu, przestrzegania standardów marki, szkolenie personelu recepcji w tym zakresie.