Responsibilities: Preparing weekly, monthly reports for current needs of the management, Building budgets for new projects, change orders, Reviewing project costs vs. original budget, Project set up in corporate systems and approvals; Analyzing deliverables against forecasts, Estimation of costs for...
Twój zakres obowiązków Wsparcie analityczne biznesu i odpowiednich linii produktowych w obszarze spedycji drobnicowej oraz całopojazdowej; Kontroling operacyjny; Analiza aktualnych wyników i wskazywanie elementów do podjęcia niezbędnych działań; Kontrola kosztów i cen sprzedaży wybranych...
Twój zakres obowiązków: Przygotowanie miesięcznych raportów; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Sporządzanie budżetów, forecastów oraz kontrola ich realizacji; Udział w tworzeniu planów strategicznych oraz prognoz finansowych; Analiza i kontrola kosztów produkcji; Przygotowywanie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Your Responsibilities: Planning, conducting and reporting the results of audit tasks, in particular in the area of economic, analytical and statistical, cash, banking issues; Prepares and reviews documentation of audit work in accordance with risk-based audit methodology and industry standards, as...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybko
4 dni
znajomość obowiązujących przepisów księgowo-finansowych, praktyka w księgowaniu i dekretowaniu dokumentów, kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, praktyka w miesięcznym uzgadnianiu...
CEL PRACY sporządzanie raportów finansowych dla udziałowca według IFRS; przygotowywanie dla kierownictwa terminowej i czytelnej informacji zarządczej, w szczególności analiz sprzedaży i kosztów; weryfikacja prawidłowości ujęcia operacji gospodarczych w księgach rachunkowych; udział w...
Twój zakres obowiązków Udział w przygotowywaniu miesięcznych jednostkowych raportów finansowych i zarządczych; Udział w procesach budżetowania i prognozowania wyników finansowych firmy; Analiza i raportowanie zmian, odchyleń kosztów do założonego budżetu; Usprawnianie i dostosowywanie...