Praca.pl Praca Mazowieckie
Specjalista ds. employer brandingu

Praca Specjalista ds. employer brandingu mazowieckie

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 8

  • Koordynator ds. Marketingu

    Warszawianka Centrum Kongresowe Hotel Wellness&SPA   Jachranka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków Tworzenie, wdrażanie i realizacja strategii marketingowej oraz komunikacyjnej zgodnie z założonym budżetem; Samodzielność w tworzeniu angażujących publikacji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest), dostosowanych do celu oraz...
  • Specjalista ds. komunikacji i marketingu cyfrowego

    ADN Akademia   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / asystent  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Opis stanowiska: tworzenie materiałów informacyjnych i promocyjnych dla wewnętrznych i zewnętrznych odbiorców, przygotowywanie projektów graficznych i mailingów, aktualizacja treści na stronie internetowej i w kanałach social media, udział w opracowywaniu strategii rozwoju kanałów...
  •  
  • Specjalista ds. Kampanii Digitalowych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Optymalizacja wskaźników kampanii oraz monitorowanie ich efektywności. Analiza wyników działań marketingowych i przygotowywanie szczegółowych raportów. Konfiguracja narzędzi...
  • Specjalista ds. marketingu

    ADN Akademia   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / asystent  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Tworzenie materiałów informacyjnych na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej; Przygotowywanie projektów graficznych; Aktualizacja treści na stronie internetowej firmy oraz przygotowanie mailingów; Udział w tworzeniu strategii rozwoju dla kanałów online; Prowadzenie...
  • Performance Marketing Specialist / Digital Marketing Specialist

    MAOBI Group Sprawdzona firma   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads i Meta Ads na rynku polskim i zagranicznym. Monitorowanie i optymalizowanie wskaźników kampanii. Analiza wyników i przygotowywanie raportów z prowadzonych działań. Konfiguracja narzędzi analitycznych, takich jak GA4, GTM, Pixel,...
  • Specjalista ds. marketingu i mediów cyfrowych

    ADN Akademia   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / asystent  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: tworzenie treści i materiałów promocyjnych dla komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, przygotowywanie grafik i mailingów zgodnie z wytycznymi, aktualizacja i optymalizacja treści na stronie internetowej oraz kanałach social media, współtworzenie strategii rozwoju...
  • Junior Brand Manager

    Canpol Sp. z o. o.   Słubica B, gmina Żabia Wola    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków: Analiza rynku, trendów i konkurencji oraz przygotowywanie rekomendacji produktowych. Tworzenie założeń dla nowych produktów (ceny, marże, target price). Współpraca przy tworzeniu briefów i koordynacja procesu wdrożeniowego z innymi działami. Wsparcie przy globalnych...
  • Opiekun marki

    Canpol Sp. z o. o.   Słubica B, gmina Żabia Wola    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Opis stanowiska analiza rynku, konkurencji i trendów w celu opracowywania rekomendacji produktowych; tworzenie założeń dla nowych produktów, w tym określanie cen i prognoz sprzedaży; współpraca z innymi działami w procesie wdrażania nowych rozwiązań; udział w przygotowaniach do...