Praca.pl Praca
specjalista ds komunikacji i marketingu cyfrowego

Praca specjalista ds komunikacji i marketingu cyfrowego

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 7

  • EUROPEJSKIE CENTRUM ZDROWIA OTWOCK Sp. z o.o.
    specjalista mid / senior
    2 dni
    Wymagania: Minimum 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (senior /regular/ mid) Bardzo dobra, praktyczna znajomość platform: Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube; Umiejętność samodzielnego tworzenia i prowadzenia kampanii płatnych (Meta Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Google...
  • Specjalista / Specjalistka ds. marketingu

    Melle Sp. z o.o.   Ostrów Wielkopolski, Stary Staw 9    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: Opracowanie i realizacja strategii promocyjnej dla nowości produktowych, w tym zarządzanie contentem i komunikacją multichannel; Tworzenie własnych treści multimedialnych (wideo, artykuły, grafiki) na platformy social media; Organizacja współpracy z twórcami...
  •  
  • Referent ds. mediów i publikacji akademickich w Biurze Komunikacji Społecznej

    Uniwersytet Medyczny w Lublinie   Lublin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Dlaczego warto? Dołączysz do zespołu jednej z wiodących uczelni medycznych w Polsce, łączącej tradycję z nowoczesnym podejściem do nauki, edukacji i komunikacji. Będziesz współtworzyć transformację magazynu „Alma Mater” – od koncepcji redakcyjnej, przez wersję online, po...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji i Promocji Wydziału Uczelni

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Kompleksowy rozwój, utrzymanie i aktualizacja strony internetowej Wydziału w języku polskim i angielskim. Redagowanie, tłumaczenie i publikacja informacji o działalności, wydarzeniach oraz osiągnięciach Wydziału. Prowadzenie i regularna aktualizacja profili Wydziału w mediach...
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista mid / senior
    13 dni
    planowanie, tworzenie i publikacja treści na Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube; prowadzenie płatnych kampanii: Meta Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Google Ads (minimum podstawy); analityka i raportowanie (GA4, Meta Ads Manager); tworzenie tekstów: posty, artykuły blogowe, opisy,...