Praca.pl Praca
specjalista ds logistyki, Sprzedaż / Obsługa klienta, Warszawa, sortowanie po trafności

Praca specjalista ds logistyki, Sprzedaż / Obsługa klienta, Warszawa, sortowanie po trafności

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 3

  • Customer Manager with French

    AsstrA Polska sp. z o.o.   Warszawa, Krakowiaków 34    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Key duties: Organization of high-quality customer service and ensuring the quality of services provided, information and consulting support for Customers, implementation of KPI stipulated in contracts with Customers; Build operational workflow with the Customer and control over the closing of orders...
  • Inspektor / Inspektorka Wsparcia Sprzedaży

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Annopol 14A    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...
  •  
  • Doradca techniczno-handlowy

    Emtor Spółka z o.o.   mazowieckie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Główne zadania na stanowisku: Aktywna i pasywna sprzedaż systemowych, autonomicznych, magazynowych i czołowych wózków widłowych, Opieka nad Klientami oddziału oraz nawiązywanie relacji handlowych z nowymi Klientami, Poszerzanie rynków zbytu dla towarów i usług oferowanych przez Firmę,...

Praca Specjalista ds. Logistyki mazowieckie Sprzedaż / Obsługa klienta najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. reklamacji wewnętrznych

    Grupa Inter Cars   Swobodnia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: sprawna i terminowa obsługa reklamacji wewnętrznych; wykrywanie oraz zapobieganie niezgodności w magazynie; optymalizacja obsługiwanych procesów logistycznych pod kątem efektywności; planowanie inwentaryzacji magazynu; współpraca z innymi działami organizacji;