Praca.pl Praca
specjalista ds obslugi klienta w branzy it

Praca specjalista ds obslugi klienta w branzy it

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 7

  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Bezpośredniej - Hurtownia Desek Targowych i Elewacyjnych

    Global-Biznes Sp. z o.o.   Koczargi Nowe    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Realizacja sprzedaży poprzez zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta na miejscu (biuro, plac). Samodzielne tworzenie profesjonalnych ofert cenowych, zestawień materiałowych i finalizowanie transakcji. Pełnienie roli eksperta w zakresie produktów (deski tarasowe, elewacyjne, akcesoria),...
  • TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 900 - 12 200 zł brutto/mies.
    2 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? Odpowiedzialność za bezpieczeństwo powierzonych systemów i danych; Administrowanie aplikacji i systemów oraz odpowiedzialność za ich ciągłe, bezawaryjne działanie; Projektowanie mechanizmów monitorowania wspieranych aplikacji oraz baz danych i...
  •  
  • Business Development Manager

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Globalna obsługa największych międzynarodowych klientów na rynkach EMEA. Rozwój i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami i ich partnerami. Aktywne generowanie szans sprzedażowych (leadów) poprzez kontakt z działami zakupów, architektami i PM-ami. Promowanie rozwiązań firmy poprzez...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...