Praca.pl Praca
specjalista ds obslugi klienta z jezykiem hiszpanskim

Praca specjalista ds obslugi klienta z jezykiem hiszpanskim

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 3

  • Customer service specialist in the automotive industry with Spanish

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen; Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Przedstawiciel handlowy ze znajomością języka hiszpańskiego

    SP EUROPE Sp. z o.о.   Pruszków    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    pozyskiwanie nowych klientów; prezentacja oferty firmy; promocja usług i towarów firmy; negocjowanie warunków długoterminowej współpracy; uczestnictwo w wystawach tematycznych (Automotive)
  • Customer service specialist in the automotive industry with Spanish

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen; Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem hiszpańskim

    Concentrix   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Profesjonalna obsługa klientów Volkswagen Group za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM oraz zapewnienie ich prawidłowego zakończenia i monitorowania. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Informowanie...