Praca.pl Praca
specjalista ds obslugi klienta z jezykiem szwedzkim

Praca specjalista ds obslugi klienta z jezykiem szwedzkim

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 3

  • Customer Advisor with Swedish

    Concentrix   Warszawa   
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
  • Customer Advisor with Swedish

    Concentrix   Warszawa   
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
  • Opiekun klienta z jędzykiem szwedzkim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa   
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  część etatu / pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Udzielasz wsparcia klientom za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, dbając o sprawną i przyjazną obsługę. Rozwiązujesz problemy użytkowników, budując pozytywne relacje i zaufanie. Wspierasz zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych jako pierwszy punkt kontaktu. Monitorujesz...
  •  
  • Customer Advisor with Swedish

    Concentrix   Warszawa   
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  część etatu / pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    4 dni
    Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...