Praca.pl Praca
specjalista ds obslugi zamowien i klientow e-commerce

Praca specjalista ds obslugi zamowien i klientow e-commerce

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Online

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania na Stanowisku Kompleksowe zarządzanie sprzedażą i obsługą klienta na platformach marketplace. Aktywne kreowanie strategii promocyjnych, w tym analiza kalendarzy platform. Optymalizacja kart produktowych pod kątem jakości, treści i widoczności (SEO). Monitorowanie działań...
  • Pracownik Biurowy / Pracownica Biurowa w Dziale Sprzedaży

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres Obowiązków: Wystawianie faktur i prowadzenie pełnej dokumentacji sprzedażowej. Kompleksowa obsługa zamówień i klientów (telefoniczna, mailowa). Przygotowywanie ofert handlowych, wspieranie sprzedaży internetowej. Realizacja obsługi posprzedażowej klienta. Współpraca z firmami...
  •  
  • Specjalista / Specjalistka ds. E-commerce

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne Obowiązki Nadzór nad realizacją zamówień i kompleksowa obsługa klienta na marketplace'ach (Allegro, Amazon, inne). Planowanie, wdrażanie i organizacja akcji promocyjnych na platformach sprzedażowych. Przygotowywanie i optymalizacja treści ofert (opisy, zdjęcia, atrybuty, słowa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. E-commerce

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska Nadzorowanie procesu realizacji zamówień i obsługa klientów na marketplace; Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów; Wdrażanie i organizacja akcji promocyjnych na platformach sprzedażowych (np. Allegro, Amazon, inne marketplace’y); Analiza kalendarzy...