Praca.pl Praca
Specjalista ds rozliczen zielona gora

Praca Specjalista ds rozliczen zielona gora najnowsze oferty pracy

Brak ofert

Nie znaleźliśmy ofert pracy spełniających wybrane kryteria.

Sprawdź, czy nie ma literówek we wpisanych frazach lub spróbuj bardziej ogólnego zapytania.

Praca specjalista ds rozliczen pomorskie opolskie ... najnowsze oferty pracy

  • Księgowa / Księgowy

    Medicover Fitness & Gym   Łódź    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wprowadzanie i weryfikowanie danych z dokumentów księgowych kosztowych takich jak: faktury, rachunki, raporty kasowe, listy płac, rozliczenia wydatków i kosztów podróży pracowniczych oraz amortyzacja. Wprowadzanie dokumentów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń z NFZ / Statystyk medyczny

    PABIANICKIE CENTRUM MEDYCZNE SP Z O O   Pabianice, ul. Jana Pawła II 68    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Liczba wakatów: 2 Zakres obowiązków: Nadzorowanie prawidłowego kodowania i rozliczania świadczeń z Narodowym Funduszem Zdrowia, w tym: nadzór nad niezakodowanymi świadczeniami, poprawianie błędów po weryfikacji NFZ, pisanie pism do NFZ z wyjaśnieniami dotyczącymi błędów weryfikacji....
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. rozliczeń

    Ligentia Poland Sp. z o.o.   Gdynia, Orłowo    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Monitoring zrealizowanych zleceń pod kątem brakujących dokumentów, Kontakt z przewoźnikami w celu windykacji dokumentów przewozowych, Współpraca ze spedytorami w zakresie windykacji, Pomoc w przygotowywaniu i wprowadzaniu faktur rozliczeniowych do systemu,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. ekonomiczno - rozliczeniowych

    UNIBEP S.A.   Tczew    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...